کروکی‌های تصادفات الکترونیک شد+ فیلم

کدخبر: ۶۸۰۵۲۴
اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از امروز همه کروکی‌های تصادفات به صورت الکترونیکی ثبت خواهد شد.
 کروکی‌های تصادفات الکترونیک شد+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از صدا و سیما، حذف کامل کروکی‌های کاغذی از امروز. رئیس پلیس راهور فراجا گفته: از امروز، رسم کروکی تصادفات به صورت دستی و کاغذی در سراسر کشور متوقف شد و کلیه کروکی‌ها به صورت الکترونیکی ثبت خواهند شد.

ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برقی در آبان. به گفته مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، این اتوبوس‌ها جایگزین اتوبوس‌های فرسوده می‌شود.

برگزاری کلاس‌های مجازی در دانشگاه تهران ممنوع. به گفته معاون آموزشی دانشگاه تهران، در برخی مراکز اساتید کلاس‌های مجازی برگزار می‌کردند. بخشنامه دادیم تمامی کلاس‌ها در تمامی مقاطع و واحد‌های دانشگاه باید حضوری برگزار شود. اساتید برای آموزش‌های تکمیلی و جبرانی می‌توانند از فضای الکترونیکی استفاده کنند.
دستگیری ۶ فعال غیرمجاز ارزی در شمال پایتخت. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفته: مأموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در بازرسی از دفتر اخلالگران بازار ارز در محدوده خیابان سید خندان، ۴۱ هزار و ۳۹۰ دلار آمریکا و ۵ هزار و ۱۵۰ یورو به ارزش ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیر مجازی ارزی کشف کردند.

خبر مرتبط
در تصادفات رانندگی چه کسی مقصر است؟ + فیلم

اقتصادنیوز: در تصور عامیانه این تفکر وجود دارد که هنگام تصادف همیشه وسیله نقلیه مقصر است. اما قانون حامی حق بوده و طرفین را با توجه به نظر کارشناسی بر اساس میزان قصوری که دارند مقصر می‌داند.



بیش از ۲ هزار تماس مزاحم با اورژانس تهران. رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفته: در هفته گذشته ۲۰۷۸۵ مأموریت مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۵۸۴۴ مورد به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۱۵۶ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند. در این مدت ۵۹۳۸۷ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد، ۲۳۰۶ تماس مزاحم با این مرکز بوده است.
و پاکبان پاکدست رباط کریمی، کیف گمشده را به صاحبش بازگرداند. این پاکبان، کیف حاوی مقداری پول و مدارک مهم از جمله کارت ملی و گواهینامه را به صاحبش بازگرداند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید