اعتراف سنگین اسرائیل درباره «طوفان الاقصی»

کدخبر: ۶۰۲۶۴۲
اقتصادنیوز: رادیو «ارتش اسرائیل» اعتراف کرد که از زمان آغاز حمله گردان های الاقصی، نوعی هرج و مرج بر عملکرد ارتش حاکم شده است.
اعتراف سنگین اسرائیل درباره  «طوفان الاقصی»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کابینه رژیم صهیونیستی با حمله امروز صبح جنبش حماس غافلگیر شد و ایجاد رعب و وحشت در میان صهیونیست‌ها و کشته شدن شمار زیادی از نظامیان این رژیم، یک «شکست اطلاعاتی خطرناک» است.

واکنش سازمان ملل به عملیات طوفان الاقصی!

روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داد، این روزنامه در ادامه نوشت: آنچه اتفاق افتاد یک غافلگیری کامل با کشته شدن شمار زیادی از کشته ها و زخمی ها و اسرا و ربوده شدگان است.

معاریو افزود: ارتش «اسرائیل» به مسئولیت هایش در زمینه دفاع از «اسرائیلی‌ها» عمل نکرد و به همین دلیل لازم است در این باره تحقیق فوری صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که جنبش حماس ارتش رژیم صهیونیستی را زمینی، دریایی و هوایی غافلگیر کرد.

آخرین تعداد کشته‌های حمله حماس به اسرائیل

یک رسانه صهیونیست از افزایش تعداد کشته های صهیونیست‌ها به ۱۵۰ نفر و زخمی ها به ۵۴۵ نفر خبر داد.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید