افشاگری جنجالی یک نشریه آمریکایی درباره اوکراین

کدخبر: ۶۱۴۶۸۹
اقتصادنیوز: نشریه فوربس در گزارشی اظهار کرد که کی‌یف یگان‌های جدید نیروهای مسلح ارتش اوکراین را به خودروهای زرهی که غرب ارسال کرده، مجهز نمی‌کند.
افشاگری جنجالی یک نشریه آمریکایی درباره اوکراین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یک نشریه آمریکایی گزارش داد که یگان‌های جدید نیروهای مسلح اوکراین از خودروهای نظامی ارسالی غرب برخوردار نخواهند بود، زیرا سالم نگه داشتن این تجهیزات برای کی‌یف مهمتر از جان این سربازان است.

نشریه فوربس در گزارشی اظهار کرد که کی‌یف یگان‌های جدید نیروهای مسلح ارتش اوکراین را به خودروهای زرهی که غرب ارسال کرده، مجهز نمی‌کند.

بسته تحریمی جدید اتحادیه‌ اروپا علیه روسیه + جزئیات

این یگان‌ها در عوض از نفربرهای BMP-۱ استفاده خواهند کرد؛ ادواتی منسوخ شده که به ناتوانی از حفاظت از جان سرنشینان خود معروف هستند.

در گزارش فوربس به نقل از یکی از اعضای نیروهای مسلح اوکراین آمده است: هنگامی که یک خودروی سری BMP هدف قرار گیرد، تمامی سرنشینان آن کشته خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، اوکراین که با کاهش حمایت‌های نظامی غرب مواجه شده سعی دارد ادوتی که تا امروز دریافت کرده را حتی به قیمت از بین رفتن نظامیان این کشور، حفظ کند.

بر اساس گزارشی که موسسه اقتصاد جهانی «کیل» منتشر کرده، حمایت‌های نظامی غرب در ماه اوت تا اکتبر در سال میلادی جاری، نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته ۸۷ درصد کاهش یافته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید