درخواست آتشین چهره افراطی کنست درباره غزه

کدخبر: ۶۲۱۳۴۶
اقتصادنیوز : در شرایطی که حملات اسرائیل به غزه ادامه دارد، یکی از نمایندگان راستگرا و افراطی پارلمان اسرائیل بار دیگر خواستار به آتش کشیدن نوار غزه شد.
درخواست آتشین چهره افراطی کنست درباره غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نسیم فاتوری، عضو راستگرا و افراطی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) از حزب لیکود که معاون آن هم هست، تنها یک روز مانده به جلسه تفهیم اتهام این رژیم در دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه به اتهام ارتکاب کشتارهای جمعی در غزه، بار دیگر به آتش‌ کشیدن نوار غزه را خواستار شد.

به  نوشته روزنامه الدستور، این چهره افراطی کنست امروز چهارشنبه در گفتگو با رادیو «هاکول برامه» گفت که از توییت جنجالی ماه نوامبر با عنوان «الآن غزه را آتش‌ بزنید» که محکومیت‌های گسترده‌ای و تعلیق موقت صفحه‌اش در فیسبوک را به دنبال داشت، پشیمان نیست.

خبر مرتبط
تاریخ محاکمه اسرائیل اعلام شد

اقتصادنیوز : اسرائیل برای نخستین بار در تاریخ خود در مقابل دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه در روز پنجشنبه به خاطر پرونده اقامه شده توسط آفریقای جنوبی به اتهام کشتار دسته جمعی و جنایت جنگی علیه مردم فلسطین حاضر می‌شود.

فاتوری گفت: «حرف‌هایم را تکرار می‌کنم، بهتر است به جای آسیب رساندن به سربازها، ساختمان‌ها را آتش بزنیم، هیچ بی‌گناهی در آنجا نیست.»

خبر مرتبط
شلیک مرگبار ارتش اسرائیل به 6 نظامی خودی

اقتصادنیوز : ارتش اسرائیل به کشته شدن چند نظامی دیگر خود به دست نیروهای خودی در جریان جنگ در نوار غزه اعتراف کرد.

این عضو کنست در ادامه مدعی شد، «ارتش اسرائیل موفق شد غیرنظامیان بی‌گناه را از شمال غزه تخلیه کند و ۱۰۰ هزار تن ماندند، به آنها هیچ رحمی نمی‌شود،‌ ما باید آنها را از بین ببریم.»

از جمله موضوعاتی که آفریقای جنوبی در شکایت خود علیه رژیم صهیونیستی به آن استناد کرده، این است که تل‌آویو هیچ مجازاتی را برای کسانی که به کشتار جمعی تشویق می‌کنند، در نظر نگرفته و اعمال نمی‌کند که از جمله آنها لیست بلندی از اظهارات مسوولان عالی‌رتبه این رژیم از جمله فاتوری است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی