سخنگوی القسام چه درخواست مهمی از حجاج بیت الله الحرام کرد؟

کدخبر: ۶۵۳۵۳۷
اقتصادنیوز: سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از حجاج بیت الله الحرام خواست که برای غزه و مردم فلسطین دعا کنند.
سخنگوی القسام چه درخواست مهمی از حجاج بیت الله الحرام کرد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «ابوعبیده» سخنگوی گردان های القسام در پیامی به حجاج خانه خدا، گفت: از حجاج بیت‌الله الحرام می‌خواهیم که برای برادرانشان در غزه و فلسطین دعای ویژه‌ بکنند و در حین انجام مناسک حج، غزه و مردم صبور و مجاهدان آن را در این لحظات عظیم و پر خیر و برکت به یاد بیاورند.

وی تاکید کرد: در حالی که میهمانان خدا مشغول انجام فریضه حج هستند، ما به نیابت از امت بزرگ اسلام مشغول انجام فریضه جهاد علیه دشمنان خدا هستیم.

ابوعبیده خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی در راستای دفاع از سومین مکان مقدس مسلمانان به راه افتاد و مناسک حج فرصت مناسبی است تا به دو میلیارد مسلمان یاد آوری کنیم که واقعیت جنگ ما با دشمن چیست؛ دشمنی که به معراج‌گاه پیامبر هتک حرمت می‌کند و هر روز در حال گسترش فساد و یهودی سازی آن است.

خبر مرتبط
گردان‌های القسام بیانیه صادر کرد/تلفات سنگین به نظامیان اسرائیل وارد شد

اقتصادنیوز: شاخه نظامی جنبش حماس عصر از هدف قرار دادن ۱۵ نظامی و چند تانک اسرائیل در نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایرنا، عرفه روزی است که خدا بندگان خود را به عبادت و اطاعت خویش فرامی‌خواند و درهای مغفرت، بخشش و رحمتش را بر روی آن‌ها می‌گشاید.

در این روز معنوی، حجاج بیت‌الله الحرام با وقوف در صحرای عرفات با خدای خویش به مناجات می‌پردازند و دعای عرفه امام حسین(ع) را قرائت می‌کنند.

آیین عرفه نزد مسلمانان از روزهای پرفضیلت سال محسوب می‌شود و در منابع روایی، اعمالی برای آن برشمرده‌اند که بافضیلت‌ترین آنها دعا و استغفار است.

خبر مرتبط
گردان‌های القسام به خانواده‌های کشته‌ها و اسرای اسرائیلی پیام داد

اقتصادنیوز: القسام شاخه نظامی حماس در پیامی جدید خطاب به خانواده‌های کشته‌ها و اسرای صهیونیست گفت: «به کابینه و ارتش خود اعتماد نکنید.»

زیارت امام حسین(ع) و خواندن دعای عرفه نیز در این روز بسیار سفارش شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید