وحشت اسرائیل از پرواز هدهد

کدخبر: ۶۵۴۷۷۱
اقتصادنیوز: روزنامه عبری نوشت تصاویر باکیفیتی که حزب‌الله لبنان از پایگاه‌های حساس «حیفا» منتشر کرد، ساکنان اراضی اشغالی را به وحشت انداخته است.
وحشت اسرائیل از پرواز هدهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «الیشع بن‌کمون» خبرنگار نظامی اسرائیلی با اشاره به ویدئو حزب‌الله لبنان که حاوی تصاویر باکیفیت و رنگی از نقاط حساس در خلیج حیفا بود، نوشت با ویدیویی که حزب‌الله منتشر کرد، مساله پدافند هوایی بار دیگر در صدر قرار گرفت؛ این تصاویر موجب وحشت اسرائیلی‌ها شده و به جنگ روانی که این گروه به راه انداخته، کمک می‌کند.

این خبرنگار طی یادداشتی در روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، با اشاره به اینکه از زمان آغاز جنگ تاکنون نزدیک به ۲۰ هزار پهپاد، گلوله و راکت از تمامی میدان‌ها به اراضی اشغالی شلیک شدند، نوشت شرایط در جبهه شمالی هنوز پیچیده است و با وجود اینکه ارتش رژیم صهیونیستی به شکل مستمر برای ارتقای قابلیت‌های رهگیری خود تلاش می‌کند اما لبنان نیز در حال پیشرفت بوده و تردیدی نیست که چالش پهپادی در جنگ در منطقه شمال ابعاد بزرگی پیدا کرده و پهپادهای انتحاری حزب‌الله موجب کشته شدن تعداد زیادی و وارد آمدن خسارات گسترده‌ای شده است.

خبر مرتبط
هدهد حزب الله اسرائیل را لرزاند/ بهت تل آویو از توان نظامی حزب الله

اقتصادنیوز: ویدئوی پخش شده از سوی مقاومت اسلامی لبنان درباره پرواز پهپاد شناسایی حزب الله بر فراز اراضی اشغالی به شدت صهیونیست ها را دچار بهت و وحشت کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی