پزشکیان: صدای بی‌صدایان خواهم بود/ به افراد توانمند میدان می‌دهم

کدخبر: ۶۵۵۴۱۳
اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: صدای کسانی خواهم بود، که تا به حال کسی صدایشان را نشنیده است.
پزشکیان: صدای بی‌صدایان خواهم بود/ به افراد توانمند میدان می‌دهم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مسعود پزشکیان یکشنبه شب در جمع هواداران خود در شهرستان ورامین افزود: آنچه از دست من بر می آید در قدم اول این است اختلافاتی را که در داخل ایجاد کرده اند، حل کنم. پزشکیان افزود: مملکت با یک گروه و یک دسته درست نمی شود اختلافاتی که اینها راه انداختند، همه گرفتاری های ما از آنهایی است که تصور می کنند یک گروه خاص، یک دسته خاص می توانند مملکت را درست کنند و این امکان ندارد.

وی با بیان این که ما ایرانیها مملکت را می توانیم درست کنیم ولی مملکت را یک دسته و گروه درست نمی شود، تصریح کرد: صدای کسانی خواهم بود، که تا به حال کسی صدایشان را نشنیده است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که ما هم مثل شما مردم هستیم، اظهار داشت: من اگر رئیس جمهور هم شوم باز هم مثل شما مردم هستم. باید با مردم صادق بود و من در زمانی که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم بودم بر صداقت با مردم تاکید داشتم و همین گونه عمل کردم.

وی ادامه داد: این را همه باید بدانند تا حالا ما را بازی نمی دادند اگر به قدرت برسم آدم هایی که عرضه، علم، مهارت و توان دارند از هر دسته و جناح و گروهی که می خواهد باشد به آنها میدان خواهم داد که در عرصه کار و زندگی کنند. ما مملکت را با آنها اداره می کنیم این چیزی است که به آن معتقدم و تلاش خواهم کرد که به آن عمل کنم.

پزشکیان تاکید کرد: حالا با آمدن محمد جواد ظریف ارتباطات خارجی خود را با تیمی که آورده است، توسعه می دهیم و اختلافات خود را با همسایگان و دنیا کم می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی