سازمان ملل به حملات هوایی اسرائیل به «بیت لاهیا» واکنش نشان داد

کدخبر: ۶۸۰۵۲۷
اقتصادنیوز: نماینده سازمان ملل، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به «بیت لاهیا» واقع در شمال نوار غزه را محکوم و تاکید کرد که مردم فلسطین از نظر کمبود نیازهای ضروری زندگی در وضعیت وخیم قرار دارند.
سازمان ملل به  حملات هوایی اسرائیل به «بیت لاهیا» واکنش نشان داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «تور ونسلند» نماینده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه امروز یکشنبه ادامه حملات رژیم اسرائیل علیه غیرنظامیان را محکوم کرد.

دیروز شنبه در جریان حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به بیت لاهیا ده‌ها نفر به شهادت رسیدند.

ونسلند در این زمینه گفت: «وضعیت غیرنظامیان به دنبال هفته‌ها عملیات نظامی اسرائیل رو به وخامت گذاشته است و هم اکنون بسیاری از مردم غزه با کمبود نیازهای اولیه زندگی روبه رو هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حملات خود را در اوایل اکتبر در شمال غزه تشدید کرده است تا از سازماندهی مجدد حماس جلوگیری کند.

وزارت بهداشت غزه روز یکشنبه اعلام کرد که در حمله روز شنبه رژیم صهیونیستی به بیت لاهیا در شمال غزه، در مجموع ۸۷ نفر در زیر آوار کشته یا مفقود شدند.

خبر مرتبط
ضربه سنگین به ارتش اسرائیل/ هلاکت فرمانده تیپ ۴۰۱زرهی در شمال غزه

اقتصادنیوز: شبکه العربیه عربستان به نقل از منابع صهیونیستی خود هلاکت فرمانده تیپ ۴۰۱ زرهی ارتش اسرائیل و سه افسر ارشد دیگر رژیم در کمین محکم رزمندگان مقاومت در شمال غزه را تایید کرد.

ارتش اسرائیل گفته است که در حال بررسی گزارش‌های مربوط به این حادثه است که یکی از بالاترین تلفات در ماه‌های اخیر را بر جای گذاشته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید