موشک‌های لبنان فرودگاه‌های اسرائیل را هدف گرفت/ بن‌گورین تعطیل شد

کدخبر: ۶۸۱۱۰۶
اقتصادنیوز: منابع خبری از شلیک موشک از خاک لبنان به سمت فرودگاه‌های «بن گوریون» و «رامات دیوید» در سرزمین های اشغالی خبر دادند.
موشک‌های لبنان فرودگاه‌های اسرائیل را هدف گرفت/ بن‌گورین تعطیل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه اعلام کرد که در شهر تل آویو صدای انفجار شنیده شده و فرودگاه بن گوریون بسته شده است.

رسانه های صهیونیستی همچنین از شلیک موشک به فرودگاه نظامی «رامات دیوید» در منطقه «مرج بن عامر» در شرق شهر اشغالی حیفا خبر دادند.

اکنون در شهرک های صهیونیست نشین «مسعاف عام» و «کفار گلعادی» در بخش شرقی مرزهای لبنان آژیرهای خطر فعال شده است.

صدای آژِیر خطر در قلب فلسطین اشغالی و تل آویو نیز به گوش می رسد.

بعد از شلیک موشک ها به سمت تل آویو، صهیونیست ها به وحشت افتاده و به سمت پناهگاه ها فرار کردند و در اثر ازدحام و تراکم جمعیت چندین نفر زخمی شدند.

منابع رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این موشک ها از خاک لبنان شلیک شده اند، مدعی شدند که دو موشک شلیک شده به سمت تل آویو رهگیری شده است.

حزب الله روز گذشته سه‌شنبه رکورد ۳۹ عملیات در یک روز علیه مواضع، نیروها، اهداف، تجهیزات زرهی، شهرک‌ها، هواگردها و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و جنوب لبنان را به ثبت رساند.

خبر مرتبط
حمله تند حسین شریعتمداری به یک مجمع روحانی در قم/ دیدگاهتان با اسرائیل مو نمی‌زند

اقتصادنیوز: گروه موسوم به «‌مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم‌»! که با انگیزه ایجاد یک «‌جریان موازی» در مقابل «جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» تشکیل شده بود، به بهانه رخدادهای اخیر در غزه و لبنان و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، بیانیه‌ای صادر کرده و در آن به گونه‌ای وقاحت‌آمیز و شرم‌آور، موجودیت رژیم جعلی اسرائیل را به‌رسمیت شناخته است! به بیان دیگر در پوشش نام «‌من‌درآوردی» مجمع مدرسین حوزه علمیه قم! به مقابله با اسلام و حمایت از صهیونیست‌ها برخاسته است. بخوانید.

ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقاومت اسلامی لبنان روز سه‌شنبه ۱۴۰ پهپاد و موشک به سمت اهداف صهیونیستی شلیک کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

وزارت بهداشت لبنان روز سه‌شنبه از افزایش شمار شهدای این کشور در حملات رژیم صهیونیستی به ۲ هزار و ۵۴۶ نفر خبر داد.

این وزارتخانه شمار زخمی‌ها را نیز ۱۱ هزار و ۸۶۲ نفر اعلام کرد.

حزب الله لبنان نیز در پاسخ به این جنایت ها و تداوم حمایت از مقاومت در نوار غزه به هدف قرار دادن اهداف صهیونیستی در سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سهام

      اقتصادنیوز: ارزش دلاری بازار سهام به دنبال ریزش‌های پی‌درپی قیمت سهام به محدوده زیر ۱۱۰میلیارد دلار رسیده و این در…

    کارگزاری مفید