بنابر ادعای فدرالیست؛

ظریف با کدام سناتورهای دموکرات در مونیخ دیدار محرمانه داشت؟

کدخبر: ۳۲۵۶۲۱
اقتصادنیوز؛ پایگاه خبری فدرالیست در گزارشی مدعی شد که سناتور کریس مورفی و چند سناتور دموکرات دیگر در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با محمدجواد ظریف، وزیرخارجه ایران دیدار محرمانه داشته‌اند.
ظریف با کدام سناتورهای دموکرات در مونیخ دیدار محرمانه داشت؟

به گزارش اقتصادنیوز؛ فدرالیست در این گزارش از دیدار محرمانه کریس مورفی، سناتور ایالت کانکتیکات و دیگر سناتورهای دموکرات با محمدجواد ظریف در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ پرداخته است.

این پایگاه آمریکایی نزدیک به محافظه‌کاران با اشاره به مواضع انتقادی سناتور مورفی نسبت به دیدار مایک فلین، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با همتای روس خود، اقدم اخیر مورفی را حاکی از استاندارد دوگانه وی دانسته است. فدرالیست همچنین اشاره‌ای به نامه سناتورهای جمهوری‌خواه به رهبران ایران در زمان مذاکرات هسته‌ای دوران ریاست‌جمهوری باراک اوباما داشته که مورد انتقاد سناتور مورفی قرار گرفته است. در همان برهه مورفی از دیدارهای جان کری و ظریف دفاع کرده است.

کریس مورفیکریس مورفی، سناتور کانکتیکات

فدرالیست در ادامه نوشته است که در کنفرانس امنیتی مونیخ دو سناتور دموکرات دیگر نیز حضور داشتند؛ «رابرت منندز» سناتور ایالت نیوجرسی، و «کریس ون‌هالن» سناتور ایالت ماریلند که احتمالاً در دیدار محرمانه با ظریف حضور یافته‌اند.

رابرت منندزرابرت (باب) منندز، سناتور نیوجرسی

کریس ون هالنکریس ون هالن، سناتور ماریلند

این پایگاه آمریکایی همچنین ادعا کرده که جان کری، سناتور سابق ماساچوست و وزیر خارجه سابق آمریکا نیز به این جمع پیوسته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید