دانستنی های دبی و ارمنستان برگرفته از سایت دلتابان

کدخبر: ۲۹۸۰۸۸
یکی از زیباترین هتل های پنج ستاره دبی، هتل آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا می باشد که دارای ساحل شنی اختصاصی است.
دانستنی های دبی و ارمنستان برگرفته از سایت دلتابان

تور دبی هتل آتلانتیس

 با رزرو تور دبی پرواز ماهان در هتل آتلانتیس می‌توانید از بی‌ نظیرترین خدمات این هتل بهره ببرید. توجه داشته باشید این هتل ۵ ستاره نمای زیبا از خلیج فارس دارد و همچنین دارای یک آکواریوم زیر آب بوده است. وجود پارک آبی اختصاصی آن به طور حتم برای شما بی نظیر خواهد بود.

از دیگر امکانات این هتل می توان به امکاناتی نظیر چای و قهوه ساز در اتاق ها، تهویه مطبوع اتاق ها، رستوران بی نظیر آن که از انواع غذاهای سنتی چینی و عربی در آن سرو می ‌شود و باشگاه ورزشی اشاره نمود. از طرفی توجه داشته باشید که میهمانان این هتل بی نظیر می توانند از درمان‌ های آبگرم هتل برای پوستشان به صورت رایگان استفاده نمایند.

تور دبی هتل رز ریحان

تور هتل رز ریحان دبی یکی دیگر از تورهای مسافرتی این شهر می باشد که می توانید از آژانس های مسافرتی متفاوت آن را رزرو نمایید. با این حال توجه داشته باشید که این هتل با ۳۳۳ متر ارتفاع در خیابان شیخ زاید قرار دارد و یکی از شاخص ترین بناهای این شهر می باشد.

هتل رز ریحان ۷۲ طبقه داشته و دارای ۴۶۲ اتاق می باشد که نام دومین هتل بلند جهان را به خود اختصاص داده است و در کتاب رکورد های جهانی گینس ثبت شده است. توجه داشته باشید با اقامت در این هتل می توانید دسترسی بسیار آسانی به مراکز عمده تجاری، تفریحی و خرید دبی داشته باشید که این امر بسیار مورد پسند مهمانان واقع شده است.

از طرفی این اقامتگاه لوکس خدمات بی نظیری و راحتی برای شما به ارمغان می آورد که به طور حتم انتخاب این تور مسافرتی برای شما بی نظیر خواهد بود.

دلتابان1

تور دبی هتل جمیرا

به طور حتم یکی از موارد بسیار مهم در هنگام رزرو تور دبی توجه به اقامتگاه رزرو شده توسط این تور می باشد. حال اگر دوست دارید با یکی از لوکس ترین تورهای دبی به این شهر سفر کنید می توانید اقدام به رزرو توری کنید که در هتل جمیرا برای شما اتاق رزرو کرده است؛ زیرا این هتل ۵ ستاره که در ساحل معروف دبی یعنی ساحل جمیرا قرار گرفته از جمله بی نظیر ترین هتل های شهر دبی معرفی شده است.

این هتل دارای ۱۶ رستوران و کافی شاپ، استخر، ساحل اختصاصی، امکانات صخره نوردی، کلاس های مخصوص ایروبیک، کلاس های مخصوص غواصی، باشگاه بدنسازی، زمین اسکواش، جکوزی، آبگرم، اینترنت رایگان، سونا، پارکینگ رایگان، اتاق امانات، خشکشویی، خدمات تورگردی، خودپرداز، اتاق کنفرانس و همایش و بسیاری از موارد دیگر می باشد.

از طرفی توجه داشته باشید که اتاق های مجلل و بسیار لوکس هتل جمیرا برای شما امکانات بی نظیری فراهم کرده که به طور حتم از اقامت در آن لذت خواهید برد.

رزرو آنلاین هتل و مزیت های آن

رزرو هتل از چندین حسن برخوردار می باشد که از مهمترین آنها می توان به بررسی امکانات ورزشی و رفاهی در هتل های مختلف داخلی و خارجی اشاره کرد. در اغلب آژانس های مسافرتی خدمات مختلفی در نظر گرفته می شوند که بر اساس آنها هزینه های اقامت تعیین خواهند شد.

وضعیت اتاق های هتل نیز می تواند در انتخاب و رزرو آنها تاثیر بسیاری داشته باشد. در زمان رزرو هتل می بایست به زمان سفر خود نیز توجه بسیاری نمایید. به هیچ عنوان این رزرو را به روزهای نزدیک به سفر موکول نکنید. برای یک سفر راحت و آسوده توصیه می کنیم تمامی جوانب را در زمان رزرو اینترنتی هتل مدنظر قرار دهید. اگر به دنبال یک روش درست برای رزرو هتل مناسب برای سفرهای خود هستید در ادامه با دلتابان همچنان همراه شوید.

این روزها با رزرو آنلاین هتل بسیار مواجه می شوید و شاید این سوال در ذهن شما خطور کرده باشد که اینگونه رزرو از چه مزیت و محاسنی برخوردار است .سفر کردن به هر مقصدی اصول خاصی را می طلبد که یکی از مهمترین آنها انتخاب یک هتل و یا اقامتگاه مناسب می باشد. مهم نیست چه میزان هزینه برای رزرو هتل خود در نظر گرفته اید بلکه مهم این است که در انتهای سفر خود با رضایت کافی هتل مورد نظر و مورد انتخاب خود را ترک نمایید.

 این موضوع مسلما برای مسئولین و کارکنان هتل ها نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که عدم رضایت اقامت کنندگان باعث ضرر و زیان به هتل خواهد شد. با رزرو اینترنتی هتل می توانید از بهترین هتل ها لیست کاملی را به دست آورید. در میان آنها چرخی زده و از امکانات و خدمات آنها تا حد قابل قبولی مطلع شوید و در انتها انتخاب درستی را به انجام برسانید. 

دلتابان2

در نظر گرفتن زمان در رزرو آنلاین هتل

یکی از مهمترین و در عین حال قابل توجه ترین نکات در رابطه با رزرو آنلاین هتل مدیریت زمان است. افراد بسیاری به دلایل مختلف از جمله مشغله های کاری نمی توانند زمانی را برای حضور در آژانس های مسافرتی و گردشگری جهت رزرو هتل اختصاص دهند. برای این افراد، رزرو اینترنتی هتل از بهترین گزینه ها شناخته می شود.

 در چند ثانیه می توان لیست چندین هتل داخلی و خارجی را از طریق سایت های مسافرتی و گردشگری معتبری همچون دلتابان مشاهده نمود. با کمی بررسی و مقایسه مسلما در چند دقیقه رزرو هتل شما انجام خواهد شد. با این روش دیگر در ترافیک شهرهای بزرگی همچون تهران زمان خود را نیز از دست نخواهید داد. 

برای چه به ارمنستان برویم؟ 

تور ارمنستان یکی از تورهای پر جاذبه و محبوب توریست های ایرانی است. در سالهای گذشته جاذبه های توریستی ارمنستان و تور ایروان برای بسیاری از هموطنان ما تبدیل به یکی از انتخاب های درجه اول شده است و بسیاری از افراد به خصوص جوانان برای رفتن به این کشور و دیدن بسیاری از آثار تاریخی، امکانات فرهنگی و هنری، نقاط مختلف دیدنی این کشور – به خصوص شهر ایروان – جهت رزرو تور ارمنستان اقدام می کنند. 

بدلیل داشتن مردمانی شاد مهربان و بافرهنگ، بدلیل تنوع جغرافیایی کم نظیر در منطقه، داشتن آثار تاریخی متعدد و زیبا، امکانات توریستی مختلف که در سالهای اخیر بسیار گسترش پیدا کرده، موزه های مختلف، بازارهای محلی جالب و ارزان، فروشگاه ها و مراکز خرید متنوع، پارک های زیبا و دل انگیز، رستوران ها و کافی شاپ ها و .. با مناسب ترین قیمت تور ارمنستان ، و بدون نیاز به ویزا سفر دل انگیزی داشته باشید 

همراه با تور ایروان ارمنستان می توانید عملا به چندین هدف برسید :

 هم نزدیک ایران باشید (که همین هم مزیت بسیار بزرگی به شمار می آید) ، هم اینکه با هزینه بسیار کم سفر می کنید بطوریکه شاید باورتان نشود اما قیمت مواد غذایی و کلا خوردنی ها و نوشیدنی ها در این کشور از کشور خودمان هم ارزان تر و بسیار به صرفه است، هم اینکه نیازی به ویزا ندارید.

بر خلاف بسیاری از کشورهایی که توریست های ایرانی بسیار تمایل به سفر و دیدن آنها دارند (مانند ژاپن، انگلستان، آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، استرالیا و ...) ایرانیان برای سفر به ارمنستان، نیازی به ویزا ندارند و در همان محل فرودگاه یا مرز مهر ویزا برای شما زده می شود و با خیال راحت می توانید به این کشور وارد شوید. 

برای سفر به ارمنستان چندین راه دارید یا می توانید از تور هوایی ارمنستان استفاده کنید که سفر هوایی و پرواز تهران به ایروان خوشبختانه بصورت مستقیم انجام می شود و معمولا در حدود یک ساعت و نیم بیشتر طول نمی کشد. راه های دیگر زمینی هستند استفاده از اتوبوس های تهران ایروان و یا اتومبیل. 

دلتابان3

تور زمینی ارمنستان

تور زمینی ارمنستان نیز در دسترس است اما مشکل زمان سفر است بطوری که بر خلاف سفر هوایی به ارمنستان، سفر زمینی بسیار طولانی است و حدود یک شبانه روز طول می کشد! مسلما این زمان طولانی را می توانید به اتفاق خانواده و یا دوستان تان براحتی تحمل کرده و هنگام سفر از مرز دو کشور به سمت ایروان، از دیدن مناظر سرسبز و زیبای جنوب این کشور و برخی از دره های آن لذت ببرید. جاده ای که از مرز ایران ارمنستان به ایروان کشیده شده، در واقع جاده ای کوهستانی است و هنگام عبور از آن ناخودآگاه به یاد جاده هراز می افتید. 

البته برای سفر زمینی به ارمنستان دو گزینه دیگر هم دارید: سفر با خودروی شخصی و کرایه خودرو. اگر می خواهید با خودروی شخصی تان به این کشور سفر کنید، هیچ مشکلی نخواهید داشت فقط باید قبل از ورود به این کشور پلاک بین المللی برای خودروی شما نصب شود که مراحل اداری خاص خود را دارد. البته علاوه بر این، برای دریافت گواهینامه بین المللی هم اقدام کنید. 

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان https://deltaban.com

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید