علت خداحافظی نکونام امام جمعه شهرکرد چه بود؟

کدخبر: ۶۶۴۱۵۸
اقتصادنیوز: امام جمعه شهرستان شهرکرد به علت بیماری بعد از 13 سال با مردم این شهر خداحافظی کرد.
علت خداحافظی نکونام امام جمعه شهرکرد چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز، روز جمعه 12 مردادماه مردم شهرستان شهرکرد بعد از 13 سال با امام جمعه خود خداحافظی کردند. حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز جمعه با حضور در بین نمازگزاران شهرکردی، گفت: «امروز بعد از ۱۳ سال که در استان فعالیت دارم به دلیل کسالت از محضر همه مردم استان خداحافظی می‌کنم. امروز با توجه به شرایط جسمی نامساعد، در جمع شما حضور پیدا کردم تا خداحافظی با مردم داشته باشم و از همه طلب حلالیت کنم.»

بر اساس مطلبی که ایرنا نوشته است، وی گفته بود: «حدود ۱۳ سال توفیق داشتم محضر مردم استان به عنوان خادم باشم و ادای وظیفه کنم و تلاش داشتم که زینت این منصب باشم و همیشه در خدمت وظایف باشم و در طول خدمات و وظایف هیچ وقت برای راحتی و رفاه خودم اندیشه نداشتم و از مسئولیت‌ها شانه خالی نکردم. در این مدت در پی کناره‌گیری و امثال آن نبودم اما اکنون شرایطم به گونه‌ای است که احساس می‌کنم توان انجام وظایف را ندارم و برای همین از همه خداحافظی می‌کنم.»

حجت الاسلام محمدعلی نکونام از سال ۱۳۹۰ در استان عهده‌ دار نمایندگی ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بود.

خبر مرتبط
واکنش امام جمعه تهران به سخنان پزشکیان در مراسم تنفیذ و تحلیف

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران گفت: رئیس جمهور در مراسم تنفیذ و تحلیف، التزام به قانون اساسی، برنامه هفتم و سیاست‌های کلی نظام را اعلام و از جبهه مقاومت حمایت قاطع و جدی خود را اعلام کرد و امیدواریم پای عهد خود بمانند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید