برنامه های تولید محتوا فارسی با هوش مصنوعی

کدخبر: ۶۴۹۸۳۳
اگر شما هم برای تولید محتوای حرفه ای و جذاب تر به دنبال بهترین برنامه های تولید محتوا فارسی با هوش مصنوعی هستید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.
برنامه های تولید محتوا فارسی با هوش مصنوعی

رپرتاژ آگهی: همانطور که می دانید امروزه هوش مصنوعی یکی از ابزارهای اصلی تولید محتوا می باشد و با تاثیرات گسترده خود باعث شده بسیاری از کسب و کارها توسعه یابند و درنهایت سود بیشتری داشته باشند. اگر شما هم برای تولید محتوای حرفه ای و جذاب تر به دنبال بهترین برنامه های تولید محتوا فارسی با هوش مصنوعی هستید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

پیشنهاد ویژه: اگر نحوه استفاده از ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی را بلد نیستید، نگران نباشید. ما در آموزشگاه آریا تهران که بعنوان یکی از برترین آموزشگاه های سراسر کشور شناخته شده است، با برگزاری بهترین و معتبرترین دوره تولید محتوا با هوش مصنوعی، این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا بتوانید با یادگیری انواع ابزارهای تولید محتوا، در این زمینه تبدیل به یک متخصص شوید و محتواهای حرفه ای تولید کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام در دوره های آموزش کوتاهی مو، می توانید با شماره تلفن 02166919933 الی 8 تماس حاصل بفرمایید و یا درخواست خود را به نشانی Arya.tehran3@gmail.com ایمیل کنید.

برنامه های تولید محتوا فارسی با هوش مصنوعی

تولید محتوا به انواع مختلفی از جمله تولید محتوای متنی، ویدیویی، صوتی وتصویری تقسیم بندی می شود که با هدف جذب و ترغیب مخاطبان، ساخت مشتریان بالقوه، برند سازی و درنهایت فروش بیشتر انجام می شود.

خوشبختانه امروزه انواع مختلفی از برنامه های تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا بتوانید در هر زمینه ای تولید محتوای حرفه ای و خلاقانه تری داشته باشید.

در صورتی که شما با انواع ابزارها و روش های تولید محتوای جذاب و ترغیب کننده با هوش مصنوعی آشنا باشید، می توانید در هر زمینه ای که هستید موفقیت خود را تضمین کنید. اگر به دنبال بهترین سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: دوره دیجیتال مارکتینگ یکی از پرطرفدارترین و پرمتقاضی ترین دوره های آموزشی در آکادمی آریا تهران می باشد که برای علاقه مندان به راه اندازی وب سایت کسب وکار خود، طراحی سایت، برنامه نویسی و افزایش بازدید سایت طراحی شده است. این دوره آموزشی با کامل ترین سرفصل های سازمان فنی حرفه ای برگزار شده و پس از پایان دوره می توانید مدرک معتبر بین المللی نیز دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و نحوه ثبت نام در این دوره، بر روی لینک کلیک نمایید.

ابزار هوش مصنوعی چت جی ‌پی ‌تی (ChatGPT)

چت جی پی تی یکی از محبوب ترین و معروف ترین انواع تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی است که علاوه بر قابلیت تولید محتوای متنی، دارای امکاناتی قبیل کد نویسی، سناریو نویسی، خلاصه نویسی، تحقیقات علمی، داستان نویسی و... می باشد.

این نوع هوش مصنوعی، قادر است به تمامی سوالات شما پاسخ دهد و با شما گفت و گو کند. علاوه بر این چت جی پی تی می تواند یک ابزار مناسب برای تولید محتوای متنی محسوب شود چرا که با ارائه انواع محتوای مفید و خلاقانه این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید تولید محتوای کاربردی و خلاقانه ای داشته باشید.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این ابزار این است که از زبان فارسی پشتیبانی می کند و افرادی که به دنبال تولید محتواهای فارسی هستند، می توانند از این نرم افزار بهره ببرند. برای استفاده از سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی چت جی پی تی کافیست ابتدا یک شماره مجازی تهیه کرده و سپس با ثبت نام در openai.com، وارد سایت شده، سوالات خود را مطرح کنید و منتظر پاسخ از طرف چت جی پی تی باشید.

ابزار هوش مصنوعی HyperWrite

ابزار هوش مصنوعی HyperWrite، یکی از 10 ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا است که با کاربری ساده و پشتیبانی از زبان فارسی به یکی از محبوب ترین انواع ابزارهای تولید محتوا تبدیل شده است. همچنین این نوع ابزارتولید محتوا با هوش مصنوعی، به دلیل قابلیت های جذاب خود به عنوان ابزار همه کار نیز شناخته شده است.

اگر قصد دارید خودتان متن مورد نظرتان را تایپ کنید، باید از دستیار جمله بندی این ابزار کمک بگیرید. علاوه بر این با پرداخت 19.99 دلار در ماه، می توانید از امکانات نامحدود این ابزار استفاده کنید.

از دیگر کاربردهای این برنامه می توان به تولید مقاله سئو تحقیق کلمات کلیدی بازاریابی و تولید ایده‌ های استارت ‌آپی نیز اشاره کرد.

ابزار هوش مصنوعی خود نویس

ابزار هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان خودنویس، یکی دیگر از انواع ابزارهای کاربردی برای هوش مصنوعی به شمار می رود که در زمینه تولید محتواهای متنی فارسی سئو شده مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که این ابزار در ایران ساخته شده، در مقایسه با دیگر ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی قیمت مناسب تری دارد. به طوری که شما می توانید تا 4000 کلمه محتوای متنی را به صورت رایگان استفاده کنید و پس از آن، با پرداخت ۱۵ الی ۲۰ تومان به ازای هر کلمه، به استفاده از این سایت بپردازید.

ابزار هوش مصنوعی Copy AI

ابزار Copy AI از دیگر برنامه های تولید محتوا فارسی با هوش مصنوعی محسوب می شود که فقط برای تولید محتوای متنی کاربرد دارد. جالب است بدانید که این ابزار در تولید محتوای انگلیسی کاربرد بیشتری دارد اما برای تولید محتوای فارسی نیز مناسب است.

یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار، امکان انتخاب لحن محتوا می باشد. به عبارت ساده تر شما می توانید لحن مورد نظر برای محتوای خود از جمله لحن طنز، رسمی، محتوا و جذب مشتری و... را انتخاب کنید که این امر می تواند به شما کمک کند که تولید محتواهای متنی متنوعی انجام دهید.

هم اکنون استفاده از این برنامه به مدت 7 روز رایگان بوده و پس از آن می بایست برای استفاده بیشتر، 49 دلار پرداخت کنید. علاوه بر این، می‌توانید برای استفاده بیشتر، با یک ایمیل جدید در این ابزار حساب کاربری بسازید.

ابزار هوش مصنوعی HyperWrite

این ابزار همانند چت جی پی تی یک ابزار همه کاره است که می تواند علاوه بر تولید محتوای متنی، به فعالیت هایی از جمله سئو، تحقیق کلمات کلیدی و تولید ایده‌ های بازاریابی و استارتاپی بپردازد و تنها برای استفاده کافیست درخواست خود را به این ابزار اعلام کنید.

لازم به ذکر است که شما می‌ توانید برای اولین بار از این ابزار به ‌صورت رایگان استفاده کنید و در صورت تمایل برای ادامه استفاده از این سایت، ماهانه ۱۹/۹۹ دلار پرداخت کنید.

ابزار هوش مصنوعی Shortly AI

ابزار Shortly AI یک ابزار هوش مصنوعی بسیار عالی و کاربردی برای تولید محتوای متنی سایت و کپی رایتینگ به شمار می رود که توانایی بالایی در داستان نویسی دارد.

برای استفاده از این برنامه تولید محتوا فارسی با هوش مصنوعی، به این صورت می باشد که باید ابتدا نام پروژه خود را وارد این ابزار کنید و سپس درباره موضوع محتوای خود توضیحات مختصری ارائه دهید. در آخر برای دریافت متن روی دکمه برایم بنویس کلیک کنید و متن مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که شما می توانید در حال حاضر شما می توانید چند نمونه تولید محتوا با هوش مصنوعی توسط این ابزار تهیه کنید و برای استفاده بیشتر لازم است که نسخه پولی آن را خریداری کنید.

ابزار هوش مصنوعی Copymatic

اگر شما هم به دنبال دانلود هوش مصنوعی تولید محتوا برای ارائه یک محتوای یونیک و کاربر پسند هستید، بدون شک، ابزار Copymatic می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد چرا که زیرا این ابزار با نرخ سرقت محتوای ۲ درصد، کمترین نرخ را در مقایسه با سایر ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی کسب کرده است.

برای استفاده شما می ‌‌توانید تا ۱۵۰۰ کلمه محتوای متنی خود را با ابزار Copymatic به ‌صورت رایگان انجام دهید و پس از آن، با پرداخت ماهانه 6 دلار، نسخه پولی این نرم افزار را دریافت و از امکانات آن بهره ببرید.

ابزار هوش مصنوعی Rytr

اگر به دنبال بهترین برنامه هوش مصنوعی برای تولید محتوا اینستاگرام هستید، پیشنهاد می کنیم از ابزار هوش مصنوعی Rytr غافل نشوید. این برنامه دارای کاربردهای گسترده ای از جمله تولید محتوای بلاگ‌ های سایت، تولید محتوای شبکه ‌های اجتماعی، تولید محتوا برای ایمیل ‌های بازاریابی، تولید محتوا برای تبلیغات آنلاین و پیامکی و... می باشد و این قابلیت را دارد که بدون هیچ گونه محدودیت، به شما متن ارائه دهد.

ابزار هوش مصنوعی Jasper AI

ابزار Jasper AI را می توان بعنوان دومین ابزار پرطرفدار پس از چت جی پی تی دانست که بر اساس مدل ‌های مختلف تولید محتوا آموزش دیده و شما می ‌توانید از آن در قالب‌ های مختلفی از جمله محتوای بلاگ، آپدیت محتوا و محتوای ایمیل از این ابزار برای تولید محتوا استفاده کنید.

هم اکنون ثبت نام در سایت Jasper AI به مدت 5 روز به صورت رایگان است اما پس از می بایست ماهانه 59 دلار پرداخت کنید و از نسخه پولی آن بهره ببرید.

شایان ذکر است که آموزشگاه آریا تهران با برگزاری متنوع ترین و کامل ترین دوره های تولید محتوا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید انواع مهارت های تولید محتوای متنی، تصویری، ویدیویی و صوتی را به طور حرفه ای آموزش ببینید و تبدیل به یک متخصص شوید. شما می توانید با شرکت در دوره آموزشی که لینک آن در ابتدای صفحه درج شده است، علاوه بر کسب مهارت های تولید محتوا و دریافت مدرک فنی حرفه ای، آمادگی های لازم برای ورود به بازار کار را کسب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و نحوه ثبت نام در دوره های آموزش در آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران، می توانید با شماره تلفن 02166919933 الی 8 تماس حاصل بفرمایید و یا درخواست مشاوره و راهنمایی خود را به نشانی Arya.tehran3@gmail.com ایمیل کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید