دوربین مداربسته داهوا با قیمت مناسب در نصب

کدخبر: ۶۷۵۷۸۶
در میان 100 برند دوربین مداربسته داهوا یکی از معروف ترین برندهاست. امتیازی که این برند دارد علاوه بر کیفیت بالا و فناوری های به روز آن، وجود نمایندگی در ایران است.
دوربین مداربسته داهوا با قیمت مناسب در نصب

رپرتاژ آگهی: در میان 100 برند دوربین مداربسته داهوا یکی از معروف ترین برندهاست. امتیازی که این برند دارد علاوه بر کیفیت بالا و فناوری های به روز آن، وجود نمایندگی در ایران است. در دسترس بودن نمایندگی به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که از کالا و خدمات پس از فروش به راحتی بهره‌مند شوند. همین امر تاثیر بسزایی در استقبال مشتریان دارد. محبوبیت دوربین و دستگاه ضبط داهوا به صورت جهانی است بنابراین به راحتی نمی‌توان روی ویژگی‌های این برند خوش آوازه چشم بست. اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید گشتی در فروشگاه داهوا بزنید و سبد محصولات داهوا را بررسی کنید. مطمئناً برای هر کاربری چندین گزینه مناسب خواهید یافت.

راهنمای خرید دوربین داهوا

راهنمای خرید دوربین مداربسته داهوا مسیر انتخاب و خرید آگاهانه را هموار می‌کند. شما از این طریق می‌دانید چه دوربین مداربسته‌ای بخرید و به طور کلی سیستم نظارتی مورد نیاز شما چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. قدم از خرید دوربین مداربسته لازم است لیستی از اهداف نظارتی خود تهیه کنید. این لیست شامل مشخص نمودن مکان‌های نصب دوربین مداربسته، تخمین تعداد دوربین، تعیین نیازمندی‌هایی همچون انتقال تصویر و... است. سپس هر مکان را به تنهایی بررسی کنید. به عنوان مثال فضایی که قرار است دوربین تحت پوشش قرار دهد چگونه است. از نظر شرایط آب و هوایی و شرجی بودن، از نظر وسعت، از نظر روشنایی و تاریکی محیط و... باید مکان نصب مورد بررسی قرار بگیرد. دقت تصویری که مورد نیاز است را باید در نظر بگیرید تا رزولوشن دوربین مشخص شود.

بعد از بررسی‌های کلی که انجام شد به دنبال چالش‌های نظارتی مکان خود بوده و راه‌کاری را که سیستم نظارتی می‌تواند در اختیار شما بگذارد بیابید. به عنوان مثال اگر در مکان مورد نظر شما شرایط روشنایی غیر یکنواختی داشته باشد (بخشی بسیار روشن و بخشی دیگر تاریک) باید دوربین منتخب دارای ویژگی‌های ضد نور باشد تا کیفیت و وضوح تصویر در هر دو ناحیه حفظ شود. اگر محیط شما شرجی است دوربین مداربسته‌ای را انتخاب کنید که ضد آب بوده و در صورت مه آلود بودن هوا به قابلیت ضد مه نیز مجهز باشد.

مثال دیگر آنکه اگر محیط تاریک است و یا می‌خواهید دوربین مداربسته در شب نیز تصویربرداری کند قابلیت دید در شب دوربین را بررسی کنید. فناوری‌های مختلف برای تصویربرداری در شب وجود دارند که هم به صورت سیاه و سفید و هم رنگی می‌توانید تصویر داشته باشید. نمونه تصویر هر کدام را مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود دوربین را انتخاب کنید.

لیست قیمت دوربین داهوا

بعد از انتخاب دوربین مداربسته مناسب نگاهی به لیست قیمت دوربین داهوا بیندازید. با این کار می‌توانید بودجه خود را نیز برای دوربین‌های منتخب در نظر بگیرید. توصیه کارشناسان این است که لیست قیمت را نیز منابع معتبر تهیه کنید تا بهتر بتوانید در انتخاب تصمیم بگیرید. زیرا مشخصاتی که برای دوربین درج می‌شود اگر معتبر نباشد شما را دچار اشتباه کرده و ممکن است انتخاب درستی نداشته باشید. از طرفی ممکن است کالای غیراصل تحویل داده شود که متحمل ضرر خواهید شد. بنابراین از مهم‌ترین کار برای خرید دوربین مداربسته انتخاب فروشگاه و نمایندگی معتبر داهوا است. سپس مراحل بعدی انتخاب و دریافت لیست قیمت داهوا را انجام دهید.

دوربین داهوا از دسته دوربین‌هایی است که هر مشتری می‌تواند برای سناریوی خود گزینه مناسبی انتخاب کند. با وجود اینکه به نسبت کیفیتی که ارائه می‌دهد قیمت داهوا بسیار ارزنده و مناسب است. در نتیجه برای دوربین خوب داشتن نیازی به پرداخت هزینه بسیار بالا نیست. اما برخی تصور می‌کنند دوربین خوب باید دوربین گران قیمت باشد. چه بسا دوربینی با قیمت بالا برای کارفرمایی چندان کاربردی نبوده و با هزینه کمتر می‌توانسته دوربینی خریداری کند که تمام نیازمندی‌های نظارتی و حفاظتی او را پوشش دهد. بنابراین اولویت اول خود را قیمت نگذارید.

نصب دوربین داهوا

درخواست نصب دوربین داهوا در میان مشتریان روند صعودی دارد. در نتیجه این محبوبیت، موجب پرطرفدار بودن این دوربین در بین نصاب‌ها شده است. داهوا به علت پرفروش بودن در بسیاری از پروژه‌های نصب دوربین مداربسته دیده می‌شود. از طرفی پروسه نصب دوربین مداربسته داهوا آسان است و پیچیدگی چندانی ندارد. دقت داشته باشید که نوع دوربین صرفنظر از برند، نحوه نصب متفاوتی ممکن است داشته باشد. به عنوان مثال دوربین‌های دام به راحتی روی سقف نصب می‌شوند و دوربین های بولت روی دیوار قابلیت نصب دارند. حال اگر بخواهید دوربین دام را روی دیوار نصب کنید مستلزم استفاده از برخی تجهیزات دیگر مانند پایه دوربین است.

دوربین داهوا

وضوح تصویر

کیفیت تصویر دوربین مداربسته داهوا به عوامل مختلفی بستگی دارد با این حال رزولوشن تصویر یکی از مهم‌ترین عوامل محسوب می شود. رزولوشن دوربین مدار بسته Dahua با عدد و MP نشان داده می شود که معرف چند مگاپیکسل بودن تصویر دوربین است. هر چه این عدد بزرگتر باشد وضوح تصویر بالاتر و به تبع آن قیمت دوربین نیز بیشتر می‌شود. دوربین با وضوح 2MP کیفیت تصویر خوبی ارائه می‌دهد و در بسیاری از کاربری ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوربین های داهوا در هر دو تکنولوژی آنالوگ HD و تحت شبکه تا رزولوشن بالا تولید شده اند کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه می دهند. برحسب کاربری میزان وضوح و جزئیات تصویر مورد نیاز، رزولوشن دوربین را انتخاب کنید.

لنز دوربین

لنز دوربین از اجزای مهم دوربین مداربسته است که در زمان خرید باید به نوع آن توجه کنید. دوربین های مداربسته داهوا دارای سه نوع لنز ثابت، وریفوکال و موتورایز هستند. لنز ثابت زاویه دید ثابت و غیر قابل تغییر ارائه می دهد قیمت پایین تری از دو نوع دیگر دارد. لنز وریفوکال امکان زوم و تغییر زاویه دید را فراهم می کند. قیمت بالاتری از دوربین با لنز ثابت دارد. لنز موتورایز نوعی از لنز وریفوکال است که تغییر و تنظیم زاویه دید را به صورت موتوری و از راه دور امکان پذیر می کند و از دو نوع دیگر قیمت بالاتری دارد.

قابلیت دید در شب

قابلیت دید در شب داهوا کمک می کند تا تصاویر را در شب و شرایط تاریک بتوانید با کیفیت خوبی مشاهده کنید. این قابلیت انواع مختلف به صورت سیاه و سفید و رنگی وجود دارد.

استاندارد حفاظتی و مقاومت بدنه

استاندارد حفاظتی IP و IK نشان دهنده مقاومت بدنه دوربین در مقابل گردوغبار، رطوبت و ضربه است. ایت استانداردها همراه با یک عدد دو رقمی نشان داده می شود که میزان مقاومت را در دوربین مداربسته بیان می کند.

برای انتخاب هوشمندانه و مناسب دوربین مداربسته داهوا برای منزل، محیط کار و سایر پروژه ها از کارشناسان متخصص مشورت دریافت کنید. با راهنمایی صحیح و تخصصی بهترین گزینه ها را در پیش رو خواهید داشت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از روند معاملات بازار سهام

      اقتصادنیوز: روز یکشنبه برای سومین روز معاملاتی با خروج پول حقیقی از بازار مواجه شد تا طی سه روز بیش از ۱۵۰۰ میلیارد…

    کارگزاری مفید