بهره برداری از تونل دوم حیران تا پایان امسال

کدخبر: ۶۶۹۴۴۲
اقتصادنیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تونل دوم حیران تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره برداری از تونل دوم حیران تا پایان امسال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محبوب حیدری با بیان اینکه طراحی و اجرای تونل دوم حیران طی ۳ سال اخیر آغاز شده است، گفت: حفاری این تونل در مدت یک سال انجام شد و در حال حاضر عملیات لاینینگ و کف‌سازی تونل در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای اتمام عملیات این تونل نیازمند ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، این تونل تا پایان سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

حیدری با تاکید بر اینکه استان اردبیل از فقر بزرگراهی برخوردار بوده و در طی سال‌های اخیر احداث بزرگراه در استان به یک دغدغه تبدیل شده است، تصریح کرد: در همین راستا ۸۴۰ کیلومتر از راه‌های شریانی استان باید تبدیل به بزرگراه شود که موافقت اصولی آن دریافت و مطالعات آن نیز انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه قبل از دولت سیزدهم ۱۸۰ کیلومتر در استان اردبیل بزرگراه احداث شده بود، ادامه داد: در دولت سیزدهم نیز احداث ۱۸۰ کیلومتر دیگر برنامه‌ریزی شد که ۸۰ کیلومتر آن طی دو سال اخیر در استان به بهره‌برداری رسیده و ۱۴ کیلومتر دیگر هم به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید