هیوندای به مشتریان چه هدیه‌ای داد؟

کدخبر: ۶۷۳۱۰۶
اقتصادنیوز: هیوندای شارژر برقی خانگی یا اعتبار شارژ رایگان را برای دارندگان آیونیک ۵ N مدل ۲۰۲۵ ارائه می‌دهد. شارژر Level ۲ با قیمت ۵۴۹دلار به فروش می‌رسد. از طرف دیگر، مالکان می‌‌توانند ۴۵۰ دلار اعتبار شارژ پوینت دریافت کنند.
هیوندای به مشتریان چه هدیه‌ای داد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، هیوندای آیونیک ۵ N مدل ۲۰۲۵ یک خودروی برقی با عملکرد فوق‌العاده است. این خودرو صفر تا ۶۰ مایل را تنها در ۳.۲۵ ثانیه پر می‌کند و برد تخمینی آن ۲۲۱مایل است.

حالا هیوندای اعلام کرده یک شارژر خانگی سطح ۲ رایگان به خریداران آیونیک ۵ N مدل ۲۰۲۵ در ایالات متحده ارائه می دهد. از طرف دیگر، مشتریانی که نمی‌خواهند یا نیازی به شارژر خانگی ندارند، می‌توانند یک کوپن ۴۵۰دلاری دریافت کنند که می‌تواند به اعتبار شبکه شارژ پوینت تبدیل شود. شارژر رایگان سطح ۲ نیز توسط شارژ پوینت ارائه می شود و قیمت خرده فروشی آن ۵۴۹دلار است.

خبر مرتبط
مزایده ایران خودرو به بن‌بست رسید؟

اقتصادنیوز: مزایده اخیر ایران‌خودرو برای فروش زیرمجموعه‌های تولیدی و بازرگانی این شرکت، بدون حصول نتیجه پایان یافت.ایران‌خودرو چندی پیش از طریق سامانه کدال بورس اعلام کرد که قصد دارد تعدادی از زیرمجموعه‌های خود را از طریق مزایده بفروشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • بررسی تازه‌ترین آمارهای بانک مرکزی از رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳

      اقتصادنیوز: آمارهای رشد اقتصادی به روش هزینه در بهار امسال نشان می‌دهد رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳ به سطح ۴.۲ درصد رسیده…

    کارگزاری مفید