گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام

توقف خروج سرمایه پس از 13 روز+ نمودار

کدخبر: ۶۶۶۴۰۸
اقتصادنیوز: در هفته اخیر میانگین خروج پول حقیقی از بازار سهام کمتر از هفته پیشین بود و پس از 13 روز روند خروج پول حقیقی قطع شد.
توقف خروج سرمایه پس از 13 روز+ نمودار

به گزارش اقتصادنیوز، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران تداوم داشت. در اولین روز هفته 170 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه نیز 107 میلیارد تومان سرمایه خارج شد.

روز دوشنبه نیز شاهد خروج 327 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار بودیم و روز سه‌شنبه 351 میلیارد تومان خارج شد.

 روز چهارشنبه پس از 13 روز معاملاتی هفته پول حقیقی وارد شد و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار 43 میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته 912 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 182 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین 64 درصد کاهش داشته است. 

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد سلیم بیشترین خروج سرمایه داشت و حفارس، وپارس، شاراک و وبصادر در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای حسینا، خودرو، شکربن، پکرمان و تاصیکو بیشترین ورود پول حقیقی داشتند. 

روز یکشنبه نیز نمادهای فملی، شپنا، فولاد، سلیم و وبملت بیشترین خروج پول و نمادهای نوری، وبانک، حسینا، فسبزوار و وخاور بیشترین ورود سرمایه را داشتند.

روز دوشنبه بیشترین خروج سرمایه به نماد فولاد تعلق داشت و نمادهای وبملت، فملی، نوری و شستا در رده‌های بعدی بودند. بیشترین ورود پول نیز به نمادهای وبانک، نیان، وخاور، کایزد و بوعلی اختصاص داشت. 

روز سه‌شنبه نیز نماد شستا بیشترین خروج را ثبت کرد و پس از آن فولاد، سلیم، فملی و خساپا بودند. از سوی دیگر، نمادهای وبانک، بموتو، تپسی، وخاور و وشهر بیشترین ورود را داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته بیشترین خروج پول متعلق به نماد کنور بود. نمادهای تکنو، غالبر، سفارس و شیران در رتبه‌های بعدی بودند و در سوی دیگر وبملت، فولاد، فملی، حسینا و شتران بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید