رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت سرعت گرفت+ جزئیات

کدخبر: ۶۴۵۴۶۲
اقتصادنیوز: جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت خبر داد.
رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت سرعت گرفت+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار رحمان علیدوست، جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: به منظور تسریع در فرآیند رسیدگی به معافیت پزشکی کارکنان وظیفه حین خدمت، در رسیدگی به معافیت پزشکی آنان تغییراتی اعمال شده است.

وی گفت: کارکنان وظیفه‌ای که از سوی شورای پزشکی نیروهای مسلح معاف دائم شده‌اند، ضمن تسویه حساب نهایی با یگان خدمتی، از خدمت ترخیص شده و نتیجه رأی شوراهای پزشکی توسط نیروی خدمتی مربوط در سامانه وظیفه عمومی ثبت می‌شود.

خبر مرتبط
این افراد مشمول معافیت خدمت سربازی می‌شوند

اقتصادنیوز: نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص سربازانی که از خدمت سربازی معاف می‌شوند، توضیحاتی ارائه داد.

سردار علیدوست بیان کرد: با تغییر در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت، این دسته از عزیزان در صورت اخذ گواهی معافیت سربازی نیازی به مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)و یا حوزه وظیفه عمومی نخواهند داشت و بلافاصله پس از ثبت اطلاعات آنان در سامانه وظیفه عمومی از سوی یگان مربوطه، کارت معافیت پزشکی صادر و به نشانی محل سکونت آنان ارسال می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه