خبر خوش برای دانش‌آموزان بوشهری؛ ساخت 1800 کلاس درس جدید

کدخبر: ۶۴۵۵۴۶
اقتصادنیوز: مدیرکل نوسازی، تجهیز، و توسعه مدارس استان بوشهر گفت: یک هزار و ۸۰۰ کلاس درس با ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار براساس برنامه تا پایان سال ۱۴۰۶ در این استان ساخته می‌شود.
خبر خوش برای دانش‌آموزان بوشهری؛ ساخت 1800 کلاس درس جدید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ابراهیم احمدی اظهار کرد: از مجموعه اعتبار اختصاص یافته برای ساخت یک هزار و ۸۰۰ کلاس درس در استان ۱۵ هزار میلیارد ریال سهم سازمان نوسازی مدارس و ۱۰ هزار میلیارد ریال آن از محل اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر تامین خواهد شد.

وی بیان کرد: تفاهم‌نامه ساخت مدرسه‌های جدید استان بوشهر بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی مدارس منعقد شده که در این راستا تاکنون ۸۵۰ کلاس درس در استان بوشهر ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر تصریح کرد: از ابتدا سال جاری تاکنون عملیات اجرایی ۳۸ طرح عمرانی این اداره کل آغاز شده که شمار آنها تا خردادماه به ۶۰ طرح می‌رسد.

مرادی ادامه داد: بوشهر، دشتستان، تنگستان و دشتی چهار شهرستان‌ بحرانی استان از نظر کمبود فضای آموزشی به شمار می‌روند.

این مسوول اظهار کرد: جشنواره خیران مدرسه‌ساز در بوشهر ۲۵ اردیبهشت با مشارکت و حضور خیران و مسوولان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: خیران حقیقی و حقوقی در ۲ سال گذشته ۵۷ درصد اعتبارات ساخت ۷۵۰ کلاس درس استان بوشهر را تأمین کردند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر افزود: هزینه ساخت ۷۵۰ کلاس درس در ۲ سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار گزارش شده است.

مرادی اظهار امیدواری کرد که با تداوم نقش ستودنی و حائز اهمیت خیران مدرسه ساز شاهد کاهش کلاس‌های درس تخریبی در استان بوشهر باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه