کنایه قاضی‌زاده به قتل همسر نجفی/نگرانم حامیان پزشکیان به بهانه تقلب به خیابان بیایند+ فیلم

کدخبر: ۶۵۵۶۸۲
اقتصادنیوز: امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: وقتی سرپرست وزارت علوم دولت روحانی زنش را کشت چرا از حق آن زن دفاع نکردند؟
کنایه قاضی‌زاده به قتل همسر نجفی/نگرانم حامیان پزشکیان به بهانه تقلب به خیابان بیایند+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در پنجمین مناظره انتخاباتی که از شبکه یک سیما پخش شد، گفت: آقای پزشکیان از وفاق و اجماع صحبت می‌کند؛ ما توفیق داشتیم ۱۲ سال خدمتشان باشیم و ایشان می داند من هم روحیه دعوا و تنش ندارم.

وی گفت: اما اینجا قرار است رئیس جمهور ملت ایران باشیم؛ باید با بعضی چیزها مثل خودباختگی و فساد و ناکارآمدی و حرفهای عوامانه و بی تعهدی و تنبلی و غرور و تبختر و حرفهای غیرکارشناسی، برای مردم باید دعوا کرد. وقتی سرپرست وزارت علوم دولت روحانی زنش را کشت چرا از حق آن زن دفاع نکردند؟

قاضی زاده گفت: یکی از آقایان حامی دکتر پزشکیان از او پرسید چرا با رئیس‌جمهور وقت،‌ نهم و دهم، ور می‌روید؟  گفت چون سفره را جمع  کرد؟ چه کسانی آقای پزشکیان بساط دعوا را در کشور شروع کرد؟ وقتی سرپرست وزارت علوم دولت روحانی زنش را کشت چرا از حق آن زن دفاع نکردند؟

وی گفت: نگرانم اگر پزشکیان رای نیاورد حامیانش دوباره ادعای تقلب کند ومردم را به خیابان بخواند! 

قاضی زاده ادامه داد: وقتی از اجماع صحبت می‌کنیم، نماد اجماع، شهید رئیسی بود. او با مخالفینش هم صحبت می کرد. برای او مهم، مردم بودند. شهید رجایی هم خصوصیاتی شبیه شهید رئیسی داشت و به همین دلیل تبدیل به نماد تاریخی شد.

وی بیان کرد: دولت وقت دستش را در بورس به جیب مردم کرد، صدای شما (آقای پزشکیان و حامیانش) درنیامد. نمی خواهیم به عقب برگردیم و فرصت پاپس کشیدن نیست؛ آینده روشن است و شهید آیت الله رئیسی نشان داد که می شود و می توانیم.

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی