زن زلنسکی آبرویش را به حراج گذاشت/ خرید بوگاتی گرانقیمت در بحبوحه جنگ دردسر ساز شد

کدخبر: ۶۵۷۱۱۰
اقتصادنیوز:‌ بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها، اولنا زلنسکا، همسر ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، ظاهراً یک بوگاتی توربیون سوپر اسپورت که به دلیل عملکرد و قیمت بالای خود معروف است، خریده است.
زن زلنسکی آبرویش را به حراج گذاشت/ خرید بوگاتی گرانقیمت در بحبوحه جنگ دردسر ساز شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، روزنامه‌نگاران فرانسوی جزئیات یک معامله محرمانه برای فروش یک دستگاه بوگاتی توربیون سوپر اسپورت را فاش کردند که صاحب خوشحال آن «اولنا زلنسکا» همسر ولودیمیر زلنسکی است. به گفته کارمندان نمایندگی خودرو در پاریس، النا این تازه‌ترین مدل بوگاتی را به قیمت ۴.۵ میلیون یورو خریداری کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها، اولنا زلنسکا، همسر ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، ظاهراً یک بوگاتی توربیون سوپر اسپورت که به دلیل عملکرد و قیمت بالای خود معروف است، خریده است. هزینه گزارش شده این وسیله نقلیه، طبق فاکتوری که روزنامه‌نگاران فرانسوی به دست آورده‌اند، حدود ۴ میلیون یورو است، با گزینه‌های اضافی بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو، که مجموع آن را به حدود ۴.۵ میلیون یورو می‌رساند.

انتظار می‌رود این خودرو در سال ۲۰۲۶ به زلنسکا تحویل داده شود. بوگاتی توربیون سوپر اسپورت به دلیل سرعت استثنایی خود با حداکثر سرعت ۴۴۰ کیلومتر بر ساعت (۲۷۳ مایل در ساعت) مشهور است.

این خودرو دارای یک موتور ۰.۸ لیتری و چهار توربوشارژ V۱۶ است که ۱۵۷۸ اسب بخار قدرت دارد.

اخبار این خرید جنجالی سؤالاتی را در مورد منبع سرمایه مورد استفاده برای چنین خرید گزافی به ویژه با توجه به درگیری‌های مداوم در اوکراین ایجاد کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی