روانشناسان و مشاوران بخوانند/ اعلام زمان ثبت‌نام دومین آزمون صلاحیت

کدخبر: ۶۵۷۷۰۳
اقتصادنیوز: ثبت‌نام دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران درحالی از هفته گذشته آغاز شده که فردا (۱۶ تیرماه) آخرین مهلت ثبت‌نام در این آزمون است.
روانشناسان و مشاوران بخوانند/ اعلام زمان ثبت‌نام دومین آزمون صلاحیت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در فصل دوم قانون تشکیل سازمان نظام روانشناسی و مشاوره‌ ،تعیین حدود صلاحیت‌های تخصصی و صدور شماره نظام و پروانه کار اعضای سازمان مورد تأکید قرار داده شده است.

بر همین اساس ثبت‌نام دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران از ۹ تیرماه آغاز شد و تا شنبه ۱۶ تیرماه ادامه دارد؛‌ این آزمون روز جمعه (۲۶ مردادماه سال ۱۴۰۳) با توجه به آمار به صورت متمرکز در تهران و یا برخی مراکز استان‌ها، از طریق سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور برگزار می­‌شود.

خبر مرتبط
ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی فردا آغاز می‌شود+ متقاضیان بخوانند

اقتصادنیوز: ثبت‌نام متقاضیان استخدام از طریق شرکت در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از فردا، ۱۴ تیرماه به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره که دارای صلاحیت‌های لازم و مندرج در این راهنما هستند، پس از احراز حد نصاب آزمون کتبی و در صورت دارا بودن سایر شرایط مندرج در درگاه ملی مجوزها به دریافت پروانه صلاحیت حرفه‌­ای و تخصصی از سوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران نائل خواهند شد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی