گفت‌وگوی مهم وزیر دفاع آمریکا و گالانت درباره آخرین تحولات منطقه

کدخبر: ۶۶۵۸۱۰
اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند که وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه با یکدیگر گفت وگو کرده‌اند.
گفت‌وگوی مهم وزیر دفاع آمریکا و گالانت درباره آخرین تحولات منطقه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پنتاگون اعلام کرد که لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر تعهد واشنگتن در حمایت از این رژیم از تقویت توانایی‌های نظامی آمریکا در خاورمیانه به‌ دلیل افزایش تنش‌ها خبر داده است.

وزیر دفاع آمریکا همچنین از اعزام سریع‌تر ناوگروه ضربت آبراهام لینکلن مجهز به جنگنده‌های «اف-۳۵سی» و زیردریایی موشک‌انداز یواس‌اس جورجیا به منطقه خبر داد.

آستین و گالانت همچنین درباره عملیات‌های رژیم صهیونیستی در غزه، کاهش آسیب به غیرنظامیان، تلاش‌ها برای برقراری آتش‌بس، آزادسازی اسرا و مقابله با آنچه که تهدیدهای جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان خوانده شده است، با یکدیگر گفت وگو کرده‌اند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت وگو با وزیر دفاع آمریکا گفته است که آمادگی‌های ایران، حمله گسترده این کشور به (رژیم) اسرائیل را نشان می‌دهد.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پروازها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید