آخرین اخبار از بازداشت شهردار صالحیه/ حواشی بالا گرفت

کدخبر: ۶۶۶۵۹۴
اقتصادنیوز: دوشنبه هفته جاری بود که خبری مبنی بر دستگیری شهردار صالحیه منتشر شد. پس از آن، رئیس شورای شهر صالحیه اعلام کرد که اطلاع دقیقی از علت بازداشت شهردار ندارد. اما آخرین خبری که در این زمینه در دسترس عموم قرار گرفته، نشان از آزادی وی دارد.
آخرین اخبار از بازداشت شهردار صالحیه/ حواشی بالا گرفت

به گزارش اقتصادنیوز، بیست‌وسوم مردادماه، دادستان شهرستان بهارستان از دستگیری و بازداشت شهردار صالحیه خبر داد و گفت: «این دستگیری عصر روز گذشته پیرو دستور قضایی صورت گرفته است.» آنگونه که خبرگزاری ایرنا گزارش داده، بعد از این دستگیری پرونده با صدور دستور عدم صلاحیت به مجموعه دادسرای تهران ارسال شد.

البته دادستان به این نکته نیز اشاره داشت که فعلا در مورد ادامه‌دار بودن این دستگیری‌ها نمی‌توان تا پایان بررسی‌ها صحبت کرد.

با اینحال، فقط دادستان نبود که در این باره اظهاراتی را مطرح کرد، رئیس شورای شهر صالحیه نیز در این باره به جزئیاتی اشاره داشت. طبق گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد زرعی‌کار عنوان کرد که اطلاع دقیقی از علت بازداشت شهردار صالحیه نداریم. آنگونه که رئیس شورای شهر صالحیه گفته است، فرماندار و دادستان شهرستان دلیل مشخصی برای بازداشت شهردار سابق ارائه ندادند.‌

بر اساس این گزارش، آخرین خبر از سوی رسانه برنا منتشر شده که نشان از آزادی شهردار صالحیه دارد. البته در متن این گزارش آمده که دادستان بهارستان به طور قطعی این خبر را تایید نکرده ولی آنچه که منابع آگاه اعلام کردند خبر آزادی شهردار شهر صالحیه بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید