۱۲ مصدوم در پی تصادف در این استان

کدخبر: ۶۶۸۲۹۴
اقتصادنیوز:‌ ۲ حادثه تصادف و واژگونی خودرو که امروز به طور جداگانه در کلات و جاده مشهد به سرخس رخ داد، ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت.
۱۲ مصدوم در پی تصادف در این استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ حادثه تصادف و واژگونی خودرو که امروز به طور جداگانه در کلات و جاده مشهد به سرخس رخ داد، ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت.

محمد علیشاهی افزود: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تیبا است که حوالی ساعت ۶ امروز در محور مشهد به سرخس، کیلومتر ۸۵ رخ داد که این حادثه ۶ مصدوم در پی داشت.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه بیان کرد: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ است که حوالی ساعت ۱۱ امروز در شهرستان کلات، نرسیده به جلیل آباد رخ داد که این حادثه ۶ مصدوم در پی داشت.

علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان کلات منتقل شدند.

وی ادامه داد: ۲ نفر از مصدومان به دلیل بدحالی، مجدد از بیمارستان کلات با اورژانس هوایی مشهد به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۸ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه‌روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید