کمبود شدید معلم در کردستان/ اعلام زمان پرداخت مطالبات گندمکاران کردستانی

کدخبر: ۶۶۹۵۰۰
اقتصادنیوز: نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس از کمبود ۳ هزار معلم در استان کردستان خبر داد.
کمبود شدید معلم در کردستان/ اعلام زمان پرداخت مطالبات گندمکاران کردستانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، محسن فتحی ظهر امروز در دیدار مجمع نمایندگان استان با استاندار کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با تبریک هفته دولت، خطاب به استاندار اظهار داشت: تا روز آخر خدمت، پرچم خدمتگزاری را در دست داشته باشید و با جدیت خدمت کنید.

وی پرداخت مطالبات گندم‌کاران کردستانی را ضروری و یکی از چالش‌های فعلی استان عنوان کرد و گفت: به گفته وزیر جهاد کشاورزی، تا پایان این ماه اکثر مطالبات کشاورزان پرداخت می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی مطالبات معوقه معلمان و پرستاران را از دیگر موارد ضروری برای پیگیری دانست و تصریح کرد: در استان سه هزار معلم کمبود داریم که با توجه به در پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی با چالش جدی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: خوشبختانه مطالبات پرستاران و معلمان آغاز شده و امیدواریم دغدغه این عزیزان برطرف شود.

فتحی وعده پیگیری و تامین بودجه منابع مالی 20 همتی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان را داد و بیان کرد: اتمام این پروژه‌ها از جمله کریدور شمال غرب در زندگی مردم تاثیرگذار خواهد بود، کاهش یک نفر تصادفی هم باز مهم است.

وی خطاب به معاون امور عمرانی اظهار کرد: بابت ارائه گزارش و وضعیت فعلی خوشحال هستیم! کما اینکه انتظارات مردم بیشتر و با وضعیت ایده‌آل فاصله داریم.

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از استاندار انتظار می‌رود دستور صادر کرده که دفاتر نمایندگان به سامانه دولت متصل شود تا نامه‌نگاری‌ها از طریق اتوماسیون انجام شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید