انتقاد تند روزنامه اصولگرا از فدراسیون فوتبال/ خطر وقوع حادثه در کمین است

کدخبر: ۶۷۰۰۰۸
پای آبروی ایران و ورزش کشور در میان است، اما فدراسیون‌نشینان فوتبال که با زمانبندی نادرست ورزشگاه‌های اصلی کشور را از دسترس خارج کرده‌اند در ادامه برنامه‌ریزی‌های اشتباه خود یک ورزشگاه نامناسب را به عنوان ورزشگاه میزبان لیگ نخبگان آسیا انتخاب کرده‌اند.
انتقاد تند روزنامه اصولگرا از فدراسیون فوتبال/ خطر وقوع حادثه در کمین است

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه جوان نوشت: حالا دیگر برای همه مشخص شده که ورزشگاه آزادی حداقل تا چند ماه آینده آماده نمی‌شود، اما حتی اگر ماجرای بازسازی این ورزشگاه تا پایان سال هم طول بکشد دلیلی بر انتخاب یک ورزشگاه نامناسب برای میزبانی از تیم‌های پرستاره فوتبال آسیا نیست، ولی خب آقایان فدراسیون‌نشین یا خود را به ندانستن زده‌اند یا اینکه واقعاً متوجه نیستند که در این میزبانی‌ها پای آبروی کشور در میان است. 

به حرف‌های میرشاد ماجدی بعد از جلسه دیروز بررسی وضعیت ورزشگاه شهر قدس توجه کنید: «از الان هشدار می‌دهم و یگان ویژه و پلیس امنیت بدانند برای نخستین بار میزبانی لیگ نخبگان آسیا را به ورزشگاهی می‌آوریم که با چالش‌هایی که در این جلسه مطرح نشد، مواجه خواهیم شد. بازی‌های نخبگان آسیا با مسابقات لیگ متفاوت است و با ۸ هزار نفر برگزار نمی‌شود و تعداد زیادی تماشاگر خواهد آمد. ورود و خروج ورزشگاه نیاز به افراد حرفه‌ای دارد و کار یگان ویژه نیز خیلی سخت خواهد بود. نمی‌دانم راهکار پلیس برای این کار چیست، اما براساس تجربه‌ام می‌گویم کمتر از ۱۵، ۲۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند و به کمتر از این فکر نکنید. باید فکر عاجلی کرد؛ بنابراین به این جلسه بسنده نکنید. با «ان‌شاء‌الله» گفتن کار درست نمی‌شود. مطمئنم چالش بسیار بزرگی برای استقلال و پرسپولیس درست می‌شود.»

حرف‌های ماجدی ابهامات ماجرا را بیشتر می‌کند؛ اینکه می‌گوید چالش‌ها در جلسه مطرح نشده خود داستانی جداگانه است که در مورد آن باید پرسید اصلاً فلسفه برگزاری این جلسه چه بوده و اگر چالش‌های اساسی مطرح نشده، پس چه چیزی مطرح شده است؟! میرشاد ماجدی درست می‌گوید با «ا‌ن‌شاءالله» گفتن کار درست نمی‌شود. همه دیدیم سال گذشته و در اولین حضور ستاره‌های فوتبال جهان در تهران چه اتفاقاتی رخ داد. 

رونالدو و رفتار‌های تحقیرآمیز اهالی فوتبال و هواداران در مواجهه با او به کنار، حداقل ما رسانه‌ای‌ها در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم که وقتی سرمربی الهلال جلوی آسانسور خراب ورزشگاه معطل ماند و از پله‌ها بالا آمد، چه آبرویی از ورزشمان رفت، اما گویا آقایان ندیده‌اند که یک ورزشگاه نامناسب دیگر را برای میزبانی انتخاب کرده‌اند. این را ما نمی‌گوییم، این‌ها حرف‌های رئیس هیئت فوتبال استان تهران است که از همین حالا وقوع حادثه را گوشزد می‌کند. 

جای تعارف نیست، ورزشگاه شهر قدس حتی برای برخی بازی‌های داخلی هم مناسب نیست که اگر بود پرسپولیس و استقلال دربه‌در شهرستان‌ها نمی‌شدند. حالا چگونه ظرف چند روز این ورزشگاه ناآماده به عنوان محل میزبانی این دو تیم از تیم‌های لیگ نخبگان آسیا انتخاب می‌شود، خود یک سؤال اساسی و بی‌پاسخ است. حرف‌های ماجدی کاملاً جدی است، حرف‌هایی که باید بابت بیان آن‌ها نگران شد. یادمان باشد که پای آبروی کشور در میان است و امیدواریم مسئولان فدراسیون فوتبال هم متوجه حساسیت این موضوع باشند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید