ابراهیم ابراهیمی سرپرست رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی شد

کدخبر: ۶۷۲۰۸۹
اقتصادنیوز: وزیر علوم با صدور حکمی، ابراهیم ابراهیمی را به عنوان «سرپرست اداره‌کل هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی» وزارت علوم منصوب کرد.
ابراهیم ابراهیمی سرپرست رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، در حکم حسین سیمایی خطاب به ابراهیم ابراهیمی آمده است؛ نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و به منظور اجرای ماده ۳۴ آئین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری به موجب این حکم به عنوان «نماینده وزیر و سرپرست اداره‌کل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

خبر مرتبط
یک انتصاب کلیدی در وزارت علوم/رئیس مرکز جذب تغییر کرد

اقتصادنیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «حسینعلی قبادی» را به عنوان «رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی» این وزارت منصوب کرد.

از جناب عالی انتظار دارد با توکّل به خداوند سبحان وپیروی از آموزه های اسلامی وتوجه به قوانین و دستور العمل های بالا دستی و همسو با راهبرد دولت وفاق ملی و توجه به برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، مسئولیت های محوله را به نحو شایسته به انجام رسانید.

توفیق و سربلندی روز افزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم ابراهیمی دارای دکترای فقه و اصول و عضو هیئت علمی گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه علامه طباطبایی با مرتبه استادی است.

از سوابق اجرایی وی می توان به رئیس دانشکده علوم انسانی و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اراک، مدیرکلی دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیأت علمی وزارت علوم در دولت دوازدهم و همچنین مدیرکل امور مجلس وزارت علوم اشاره کرد.

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم حسینی مدیرکل سابق هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی در مدت تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید