کدام چهره‌ها به عنوان اعضای ناظر توسط نمایندگان انتخاب شدند؟

کدخبر: ۶۷۲۷۸۸
اقتصادنیوز: نمایندگان در جلسه امروز خود به انتخاب برخی از نمایندگان به عنوان اعضای ناظر پرداختند.
کدام چهره‌ها به عنوان اعضای ناظر توسط نمایندگان انتخاب شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس در جریان جلسه امروز خود به انتخاب تعدادی از نمایندگان به عنوان اعضای ناظر پرداختند.

نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان انتخاب نمایندگان ناظر  برای عضویت در مجامع و شوراها با عضویت محمد باقری در شورای فقهی به عنوان ناظر با 129 رای موافقت کردند.

خبر مرتبط
جانشین نوری قزلجه در مجلس مشخص شد

اقتصادنیوز: عضو ناظر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز و با رأی نمایندگان انتخاب شد.

لازم به ذکر است علاوه بر محمد باقری، احمد انارکی محمدی نیز دیگر کاندید عضویت در این کارگروه بود که انصراف داد./

همچنین در جریان انتخاب نمایندگان ناظر در کارگروه راهبردی، نظارت و هماهنگی اجرای قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی، کولبری و ملوانی و اشتغال پایدار مرزنشینان با انتخاب محمدحسین زارعی با 117 رای و حاکم ممکان با 93 رای به عنوان اعضای ناظر در این کارگروه موافقت کردند.

انتخاب ناظر در کمیسیون احزاب

بهارستان نشینان در جریان انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها با انتخاب دو نفر از نمایندگان مجلس با معرفی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به عنوان ناظر در کمیسیون احزاب که در جریان این انتخاب سیدمرتضی محمودی با 131 رای، قاسم روانبخش روحانی با 116 رای به عنوان اعضای ناظر در این کمیسیون انتخاب شدند.

نمایندگان در جریان انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس از هر کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست، صنایع و معادن و آموزش، تحقیقات و فناوری و اقتصادی به عنوان ناظر در شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش‌بنیان، علیرضا عباسی از کمیسیون کشاورزی را با 120 رأی، محمد رستمی از کمیسیون صنایع را با 132 رأی و احسان عظیمی راد از کمیسیون آموزش و تحقیقات را با 131 رأی و روح‌الله ایزدخواه از کمیسیون اقتصادی را با 78 رأی به عنوان اعضای ناظر در شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش‌بنیان انتخاب کردند.

نمایندگان در جریان انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس از هر کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، اقتصادی و صنایع و معادن به عنوان ناظر در شورای رقابت، نبی‌الله محمدی از کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با 115 رأی، هادی محمدپور از کمیسیون اقتصادی با 120 رأی، علی اکبر رنجبرزاده از کمیسیون صنایع و معادن با 117 رأی را به عنوان اعضای ناظر در این شورا انتخاب کردند.

انتخاب ناظران در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44

نمایندگان در جریان انتخاب نمایندگان ناظر در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی محسن زنگنه از کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با 126 رأی، میثم ظهوریان از کمیسیون اقتصادی با 107 رأی و سید سلمان ذاکر از کمیسیون صنایع و معادن با 104 رأی را به عنوان اعضای ناظر در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی انتخاب کردند.

نمایندگان ناظر در شورای ملی تامین مالی تولید و زیرساخت ها به ترتیب بهروز محبی نجم آبادی از کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با 174 رأی و جعفر قادری از کمیسیون اقتصادی با 121 رأی را به عنوان اعضای ناظر در شورای ملی تامین مالی تولید و زیرساخت ها انتخاب کردند.

انتخاب ناظر در هیات واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی

نمایندگان در جریان انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس از هر کمیسیون اقتصادی و صنایع و معادن به عنوان ناظر در هیات واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی، منوچهر متکی از کمیسیون اقتصادی را با 107 رأی و بهنام رضوانی از کمیسیون صنایع و معادن را با 106 رأی به عنوان عضو ناظر مجلس در این هیأت انتخاب کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید