مهلت ثبت‌نام کارشناسی علمی‌کاربردی تمدید شد/ اعلام اصلاحات جدید

کدخبر: ۶۷۳۰۷۵
اقتصادنیوز: قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به اصلاحاتی در دفترچه دوره‌ کارشناسی ناپیوست این دانشگاه گفت: مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته تا جمعه پیش‌رو (۳۰ شهریور) تمدید شد.
 مهلت ثبت‌نام کارشناسی علمی‌کاربردی تمدید شد/ اعلام اصلاحات جدید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  اصغر کشتکار با اعلام این خبر افزود: مهلت ثبت نام در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۰ شهریورماه تمدید شد.

وی ادامه داد: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند در مهلت مقرر با مراجعه به پرتال اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org و همچنین پرتال اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی www.uast.ac.ir پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش ، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه گفت: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل در مهلت تمدید شده ، نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

خبر مرتبط
آخرین وضعیت بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه‌ها/ بازگشت 5 نفر منتفی شد

اقتصادنیوز: رییس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید نشدن پرونده شکایت پنج نفر از کسانی که به هیات عالی جذب، ارجاع شده بودند خبر داد.

طبق اعلام سازمان سنجش مهلت ثبت نام تا روز جمعه (۳۰ شهریور) تمدید شده است، همچنین داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده‌اند تا ۳۰ شهریور مهلت دارند موارد قابل اصلاح همچون کدرشته محل‌های انتخابی خود را انجام دهند.

دفترچه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • بررسی تازه‌ترین آمارهای بانک مرکزی از رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳

      اقتصادنیوز: آمارهای رشد اقتصادی به روش هزینه در بهار امسال نشان می‌دهد رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳ به سطح ۴.۲ درصد رسیده…

    کارگزاری مفید