بازگشت این گشت پلیس به بزرگراه‌ها

کدخبر: ۶۷۴۴۷۴
اقتصادنیوز:معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشت گشت‌های نامحسوس به بزرگراه‌های پایتخت برای کنترل و نظارت بر رانندگان همچنین کاهش سرعت و جلوگیری از وقوع تصادفات رانندگی خبر داد.
بازگشت این گشت پلیس به بزرگراه‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  سرهنگ فیروز کشیر روز دوشنبه در این خصوص گفت: برخی رانندگان به ویژه شب هنگام و در بزرگراه‌ها با سرعتی بیش از حد معین حرکت می‌کنند و زمانی که به دوربین کنترل سرعت می‌رسند، ترمز کرده و سرعت خود را کاهش می‌دهند.

وی ادامه داد: برخی رانندگان دیگر هم با حرکات مارپیچ و کورس انداختن با خودروها موجب به خطر انداختن جان و امنیت خود و رانندگان و سرنشینان سایر خودروها در بزرگراه‌ها می‌شوند که با استقرار گشت نامحسوس پلیس با این افراد برخورد قانونی می‌شود.

سرهنگ کشیر همچنین افزود: برخی رانندگان شب هنگام از خط اضطرار استفاده و با سرعتی زیاد حرکت می‌کنند که حتی سرعت برخی خودروهای متخلف به بالای ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد لذا گشت‌های نامحسوس این رانندگان متخلف را علاوه بر اینکه جریمه می‌کنند، خودرو را نیز توقیف کرده و راننده هم نمره منفی می‌گیرد.

خبر مرتبط
هشدار پلیس به مسافران شمال

اقتصادنیوز: پلیس راهور فراجا در آستانه پایان تعطیلات تابستانی و بازگشت موج مسافران از شمال کشور، از احتمال افزایش حجم ترافیک در محورهای پرتردد شمالی خبر داد.

به گفته وی، افزایش تعرفه جریمه‌ها در کنترل سرعت و تخلف رانندگان موثر بوده و برای مثال یک حرکت مارپیچ ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای راننده در پی دارد.

این مقام پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: ۵۵ درصد تصادفات تهران شب هنگام رخ می‌دهد و در پنج ماه منتهی به مرداد امسال هم بیش از ۷۵۳ هزار فقره اعمال قانون خودروها در خصوص تخلفات شبانه در پایتخت داشته‌ایم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید