زلنسکی با پاپ دیدار کرد

کدخبر: ۶۷۸۴۸۱
اقتصادنیوز: زلنسکی در سفر فشرده ۴۸ ساعته از لندن، پاریس و رم دیدن کرده و پس از ملاقات با پاپ راهی آلمان خواهد شد.
زلنسکی با پاپ دیدار کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین امروز (جمعه) با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان در واتیکان دیدار کرد.

خبرگزاری فرانسه با انتشار این خبر افزود: ولودیمیر زلنسکی در بخشی از سفر فشرده ۴۸ ساعته خود به اروپا جهت کسب حمایت متحدان «کی‌یف» و بیم از زمستان سختی که در پیش است، با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان در واتیکان ملاقات کرد.

بنابراین گزارش زلنسکی اواخر روز پنجشنبه (روز گذشته) پس از دیدار با «جورجیا ملونی» نخست وزیر ایتالیا، صبح امروز جمعه برای دیدار با پاپ راهی واتیکان شد. این دومین دیدار خصوصی وی با رهبر کاتولیک‌های جهان از زمان آغاز جنگ در اوکراین در اسفندماه 1400 به این طرف به شمار می رود.

خبر مرتبط
ادعای تازه زلنسکی درباره تولید پهپاد در اوکراین

اقتصادنیوز: ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی با بیان اینکه اوکراین توانایی افزایش سریع تولید انواع تسلیحات نظامی خود را دارد، گفت که این کشور می‌تواند سالانه چهار میلیون پهپاد تولید کند.

خبرگزاری فرانسه در ادامه گزارش داد: زلنسکی در سفر فشرده ۴۸ ساعته از لندن، پاریس و رم دیدن کرده و پس از ملاقات با پاپ راهی آلمان خواهد شد، وی قصد جلب حمایت این کشورها از بیم کاهش حمایت ها در صورت پیروزی رسیدن دونالد ترامپ در انتخابات آیان ماه آمریکا را دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید