شهرداری درباره آتش‌سوزی شادآباد به شورا گزارش می‌دهد+ فیلم

کدخبر: ۶۷۹۴۰۳
اقتصادنیوز: مهدی چمران در حاشیه دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران از ارائه گزارش درباره آتش سوزی شادآباد خبر داد.
شهرداری درباره آتش‌سوزی شادآباد به شورا گزارش می‌دهد+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز شهردار منطقه ۱۸ در مورد آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد گزارشی ارائه خواهد داد، اظهار کرد: از سردار حسینی فرمانده پلیس راهور و همچنین سرهنگ موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جلسه امروز دعوت شده است. ارائه ۶ گزارش حسابرسی نیز در دستور کار امروز قرار دارد.

وی در خصوص تشدید آلودگی هوا در فصل سرما، خاطرنشان کرد: خوب است که همه دستگاه‌های موثر در رفع آلودگی هوا باید یکجا جمع شوند و مسئولیت‌ها به آنها یادآور شود. بیش از ۲۰ دستگاهی که مسئولیت داشتند در گذشته به جلساتی دعوت می‌شدند و تصمیمات خوبی گرفته می‌شد اما آنچنان که باید عملیاتی نشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری در حال تنظیم برنامه برای پرداخت تسهیلات بلندمدت‌تر و بیشتر برای رفع مشکل است، گفت: شهرداری باید تلاش خود را انجام دهد و اتوبوس‌های برقی را نیز وارد کند. وزارت نفت هم باید برای تاکسی کمک کند؛ چراکه در غیر این صورت کسی نمی‌تواند تاکسی بخرد و اگر هم خریداری شود توان پرداخت مبلغ آن نیست. امروز وضعیت خوبی نداریم.

وی با بیان اینکه تقسیم قبور بهشت زهرا دست سازمان است و دست ما نیست، گفت: میلیاردها تومان کابل برق در بهشت زهرا به سرقت رفت و اجازه ندادند که روشن بماند. باید نظارت‌ها تشدید شود تا بتوان از کابل دزدی جلوگیری کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید