سفر در راستای ثبات سازی در منطقه بود

کدخبر: ۶۵۱۴۳۰
اقتصادنیوز: سرپرست وزارت خارجه درباره سفر اخیر خود به لبنان و سوریه گفت: پس از شهادت آیت الله رئیسی و امیرعبداللهیان لازم بود تاکید دیگری بر استمرار و استحکام سیاست جمهوری اسلامی ایران در عرصه ثبات بخشی در منطقه داشته باشیم.
سفر در راستای ثبات سازی در منطقه بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، علی باقری سرپرست وزارت خارجه در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: پس از شهادت آیت الله رئیسی و امیرعبداللهیان لازم بود تاکید دیگری بر استمرار و استحکام سیاست جمهوری اسلامی ایران در عرصه ثبات بخشی در منطقه داشته باشیم و همچنین بر حمایت از مقاومت به عنوان یک بازیگر و یک نهاد ثبات ساز در منطقه تاکید کنیم. سفر به لبنان و سوریه در این چارچوب بود.

وی افزود: ملاقاتهای خوبی با مسئولان عالی رتبه لبنان و سوریه انجام شد. دیدارهای خیلی خوب و موفقی با بازیگران اصلی مقاومت در لبنان و فلسطین داشتیم. در این دیدارها، رویکرد جمهوری اسلامی در عرصه حمایت از جریان مقاومت مجددا مورد تاکید قرار گرفت.

خبر مرتبط
علی باقری به زیارت رفت+ عکس

اقتصادنیوز: علی باقری‌کنی سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر خود به دمشق به زیارت حرم حضرت زینب(س) رفت.

خبر مرتبط
باقری: ایران و سوریه ۲ ستون اصلی ثبات در منطقه هستند

فیصل المقداد در ابتدای نشست خبری با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، یاد شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان را گرامی داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی