فریاد حامیان فلسطین در پایتخت اتریش برای آتش بس غزه

کدخبر: ۶۵۶۵۱۶
اقتصادنیوز: شماری از حامیان فلسطین روز شنبه در وین پایتخت اتریش تظاهرات و حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را بار دیگر محکوم کردند.
فریاد حامیان فلسطین در پایتخت اتریش برای آتش بس غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معترضان پرچم‌های فلسطین در دست داشته و با حمایت از فلسطینی‌ها خواستار آتش‌بس در نوار غزه شدند.

حامیان فلسطین در کشورهای غربی در ماه‌های گذشته همسو با سایر مخالفان رژیم صهیونیستی تظاهرات گسترده‌ای بر پا کرده و همواره بر آتش‌بس در غزه تاکید کرده‌اند.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

خبر مرتبط
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین طرح گالانت را توهم دانست

اقتصادنیوز: جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد طرح یواو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رابطه با روز بعد از جنگ، تقسیم نوار غزه به ۲۴ منطقه اداری، تشکیل کمیته‌ای ویژه به ریاست آمریکا و تشکیل نیروهای بین‌المللی و عربی برای رهبری و مدیریت نیروهای فلسطینی محلی مسئول امنیت غزه، صرفا توهمات و رویاهایی است که شکست و ناتوانی دشمن صهیونیستی را می‌رساند.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز شنبه از افزایش آمار شهدا به ۳۷ هزار و ۸۳۴ نفر از ابتدای جنگ ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان این منطقه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) خبر داد.

خبر مرتبط
آوارگان فلسطینی در چچن صاحب خانه شدند

اقتصادنیوز: رهبر چچن اعلام کرد که به بیش از ۲۰۰ فلسطینی آواره غزه در محله‌ای تازه تاسیس در گروزنی، پایتخت جمهوری چچن روسیه که اکثریت جمعیت آن مسلمان است، آپارتمان داده شده است.

همچنین طی این مدت، ۸۶ هزار و ۸۵۸ فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شدند.

این در حالی است که منابع فلسطینی اعلام کردند که همچنان شماری زیادی از فلسطینیان که در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند، زیر آوار هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی