واکنش کنعانی به حمله گروه‌های تکفیری به شیعیان منطقه پاراچنار پاکستان

کدخبر: ۶۶۳۱۹۷
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله مسلحانه گروه‌های تکفیری و افراطی به شیعیان منطقه پاراچنار پاکستان را محکوم کرد.
واکنش کنعانی به حمله گروه‌های تکفیری به شیعیان منطقه پاراچنار پاکستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، ناصر کنعانی سه شنبه شب نهم مرداد ۱۴۰۳ تصریح کرد: این اقدام جنایتکارانه قلب همه مسلمانان را اندوهگین ساخت و ضمن نمایش مظلومیت مردم منطقه یادشده، ماهیت جنایتکارانه جریانات تکفیری و ضرورت مبارزه هماهنگ، ریشه‌ای و مقتدرانه با این گروهکها را آشکار نمود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران تمامی اشکال افراط‌گرایی که شیرازه وحدت جهان اسلام و کشور برادر و همسایه -پاکستان- را هدف گرفته است، محکوم کرده و بر ضرورت همبستگی تمامی کشورهای اسلامی برای مبارزه مؤثر با گروه‌های تکفیری تأکید می کند.

کنعانی افزود: همچنین همکاری کشورهای منطقه برای مبارزه مستمر با مرتکبان، سازمان دهندگان، پشتیبانان و حامیان مالی این اقدامات را ضروری و اجتناب ناپذیر می‌داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن قدردانی از اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان در مقابله با جریان‌های تکفیری و تروریستی، بر لزوم تداوم تلاش‌ها و اقدامات قاطع برای برخورد با عاملان جنایات اخیر و حفظ جان مردم منطقه پاراچنار تاکید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید