اعتراض اسیر اسرائیلی به نتانیاهو/ باید ما را آزاد کنید!

کدخبر: ۶۷۰۳۹۵
اقتصادنیوز: گردان‌‌های عزالدین قسام ویدئویی از اعتراض یک اسیر اسرائیلی به نتانیاهو منتشر کرد.
اعتراض اسیر اسرائیلی به نتانیاهو/ باید ما را آزاد کنید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس ویدئو ضبط شده از یکی از ۶ اسیر صهیونیستی که اخیراً اجساد آنها در نوار غزه کشف شد را منتشر کرد که حاوی اعتراض او به نخست‌وزیر رژیم اشغالگر به دلیل بی‌توجهی به سرنوشت اسرا است.

«عدن یروشالمی» اسیر صهیونیست در این ویدئو که پیش از کشته شدنش در نوار غزه ضبط شده است خطاب به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه این رژیم می‌گوید:  باید ما را آزاد کنید، ما اینجا می‌ترسیم، برای آزادی شالیط هزار نفر را آزاد کردید حالا در برابر هرکدام از ما ۲۵۰ نفر را می‌خواهند، من نمی‌فهمم ما از او کمتر هستیم؟

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، وی تاکید می‌کند: من شهروند اسرائیل هستم و وظیفه کابینه اسرائیل است که من را آزاد کند من نمی‌فهمم چرا اینجا هستیم، ما می‌خواهیم به آغوش خانواده‌هایمان بازگردیم. این اسیر در ادامه خطاب به ساکنان سرزمین‌های اشغالی تاکید می کند: به خیابان‌ها بیایید و صدای ما باشید.

وی ادامه می‌دهد: اتفاقات هفت اکتبر بخاطر ضعف ارتش، کابینه و نهادهای امنیتی رخ داد. گردان‌های القسام در پایان این ویدئو با ارسال پیامی برای صهیونیست‌ها تاکید کرد: معامله تبادل اسرا برابر است با آزادی و زندگی و در مقابل فشار نظامی مساوی است با مرگ و شکست.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید