واکنش اشرف بروجردی به ابلاغ قانون عفاف و حجاب/ مفید نیست چون...

کدخبر: ۶۷۸۰۲۹
حتی اگر ساختار سیاسی کشور به دنبال اجرای قانون عفاف و حجاب باشد باز هم توان انجام این کار را ندارد. زیرا جامعه به روش خود عمل می‌کند.
واکنش اشرف بروجردی به ابلاغ قانون عفاف و حجاب/ مفید نیست چون...

به گزارش اقتصادنیوز،‌ اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و متخصص فقه سیاسی درباره فشار جریان تندرو بر رئیس‌جمهور برای ابلاغ مصوبه  حجاب و عفاف به روزنامه  هم‌میهن می‌گوید:«فردی که نسبت به عدم ابلاغ این قانون معترض است گویی در این جامعه زندگی نمی‌کند و با مردم در ارتباط نیست. این گروه باید به این درک برسند که این موضوع مطلوب عامه مردم نیست و ابلاغ چنین قوانینی تنها نتیجه‌ای که به دنبال دارد عدم پذیرش و اجرای آن از سوی مردم است.»

او تصویب و ابلاغ چنین قوانینی را باعث تضعیف قانون در جامعه و نادیده گرفتن خواست و اراده مردم می‌داند:«سوال این است که ابلاغ این قانون آیا منجر به اجرای آن توسط مردم می‌شود؟ پاسخ به این سوال منفی است. در حقیقت این رفتار باعث می‌شود که مردم به راه خود بروند و ساختار سیاسی کشور هم به نتیجه نرسد. اگر قصد آن است که با مردم زندگی کرده و آسایش آنها را فراهم کنند نباید چنین مصوبه‌ای ابلاغ شود.»

این فعال سیاسی با تاکید براینکه قرار ما بر این بود که قوه مجریه و مجلس در یک مسیر گام بردارند، اظهار می‌کند:«معتقدم آقای پزشکیان باید به خواست مردم توجه کند که این خواست هم برای بخش قابل‌توجهی از مردم عدم ابلاغ این مصوبه است.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات امروز بازار سهام

      اقتصادنیوز: پرونده بورس در سومین هفته مهر با حرکت به سمت تعادل و سبزپوشی کمرنگ در اکثر نماگرهای بازار سرمایه بسته شد. …

    کارگزاری مفید