ترس و هیجان در بازار رمز ارزها

قیمت بیت کوین ریخت /کام‌ بک طلا

کدخبر: ۴۷۳۸۶۰
اقتصادنیوز: طلا به شدت افت پیدا کرد اما در انتها توانست دوباره روند صعودی را پیش بگیرد.
قیمت بیت کوین ریخت /کام‌ بک طلا

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته با وجود کاهش ارزش دلار، قیمت طلا به پایین‌ترین حد خود در اواسط روز رسید. بازدهی آمریکا با توجه گزارش غیر تولیدی ISM افزایش یافت.

همچنین روز پنجشنبه، بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره را از 25 واحد به 50 واحد افزایش داد در حالی که بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را تغییر نداد. در همین روز دلار کاهش یافت و بازدهی افزایش یافت. همه این اخبار قبل از گزارش اشتغال روز جمعه منتشر شد.

قیمت‌های آتی طلا و نقره ضعیف‌تر هستند، اما در پایان روز از پایین‌ترین حد روزانه خود در معاملات ظهر پنجشنبه آمریکا افزایش یافته‌اند. جهش بزرگ این هفته در شاخص های سهام آمریکا نیز یک سطح منفی اساسی برای فلزات گرانبها است.

قیمت آتی طلا در آوریل با 2.70 دلار کاهش به 1807.60 دلار رسید و نقره مارس نیز با 0.287 دلار کاهش به 22.415 دلار در هر اونس رسید.

gold

نزول بیت کوین ادامه‌ دارد؟

روز پنج شنبه بیت کوین جایگاه خود را در ۳۷هزار دلار از دست داده است و اکنون به قلمروی ۳۶هزار دلاری سقوط کرده است و بازار را وارد شور و هیجان دیگری از ترس کرده است.

این به دلیل گمانه زنی های گسترده مبنی بر اینکه دارایی دیجیتال واقعاً به پایین ترین حد خود رسیده است یا نه، می آید. اما با روند فعلی، دارایی دیجیتال ممکن است بیشتر کاهش یابد. 

Screen Shot 1400-11-15 at 00.11.51

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید