برخورد قطار باری بندرعباس منجر به فوت 2 لوکوموتیوران شد+ عکس

کدخبر: ۶۷۳۰۱۶
اقتصادنیوز: حادثه برخورد 2 دستگاه قطار باری در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی خلیج فارس (بندرعباس) ۲ فوتی به دنبال داشت.
برخورد قطار باری بندرعباس منجر به فوت 2 لوکوموتیوران شد+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز، سانحه برخورد قطار باری در بندرعباس منجر به فوت 2 لوکوموتیوران شد. این سانحه حدود ساعت ۲۳ و 30 دقیقه جمعه‌شب (23 شهریورماه) رخ داد و یک قطار باری حامل گوگرد هنگام ورود به ایستگاه بندرعباس وارد مسیر اشتباه شد و با یک واگن دیگر تصادف کرد. در این حادثه مصطفی فلاحی و رامین بیگی آموزگار که هر 2 لوکوموتیوران بودند جان خود را از دست دادند.

در این عملیات، چهار نفر از پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر با استفاده از تجهیزات امدادی بیش از هشت ساعت برای رهاسازی متوفیان تلاش کردند.

107373

این حادثه واکنش‌های متفاوتی در پی داشت. به گزارش اقتصادنیوز، فرزانه صادق- وزیر راه و شهرسازی با ابراز تاسف از درگذشت ۲ تن از همکاران راه‌آهن در این سانحه، به خانواده‌های آنان تسلیت گفت و دستور فوری پیگیری علت وقوع این حادثه را صادر کرد. 

همچنین، جبارعلی ذاکری- مدیرعامل شرکت راه‌آهن با صدور پیام تسلیتی، نوشت: «لازم است کمیسیون عالی بررسی سوانح، فوراً در محل حادثه حاضر و علل وقوع این حادثه را بررسی و نتیجه را اعلام کنند. امیدوارم با اتخاذ راهکارهای فنی از تکرار چنین حوادثی پیشگیری شود.». 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • بررسی تازه‌ترین آمارهای بانک مرکزی از رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳

      اقتصادنیوز: آمارهای رشد اقتصادی به روش هزینه در بهار امسال نشان می‌دهد رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳ به سطح ۴.۲ درصد رسیده…

    کارگزاری مفید