سودده و اقتصادی مثل فیبو

کدخبر: ۶۲۶۳۳۰
گروه صنعتی فیبو؛ آنچه این مجموعه تولیدی و صنعتی را متمایز می کند، نوآوری و حرکت در مسیر یکی از جدیدترین محصولات صنعت ساختمان با تکیه بر استانداردهای جهانی و تکنولوژی روز است ضمن اینکه نباید از مدیریت فوق العاده و پرسنل کاملا حرفه ای مجموعه هم غافل شد.
سودده و اقتصادی مثل فیبو

گروه صنعتی فیبو؛ آنچه این مجموعه تولیدی و صنعتی را متمایز می کند، نوآوری و حرکت در مسیر یکی از جدیدترین محصولات صنعت ساختمان با تکیه بر استانداردهای جهانی و تکنولوژی روز است ضمن اینکه نباید از مدیریت فوق العاده و پرسنل کاملا حرفه ای مجموعه هم غافل شد.

چند سالی است که در کشورهای مدرن و توسعه یافته دنیا، برای نماهای داخلی ساختمان از قبیل دیوار، سقف و کف و همچنین نمای بیرونی سازه ها از ورق هایی با قابلیت ضد آتش بودن، عایق صدا، حرارت و رطوبت، دارای قابلیت چاپ پذیری و درج نقش و نگار زیبا و همچنین بازیافت آسان و دوستدار طبیعت استفاده می شود.

فقط در مورد خواص و اهمیت نخست این ورق های که از سوی گروه صنعتی فیبو با عنوان «فیبورد» تولید می شود، می توان رخدادهای فاجعه بار آتش سوزی در کشورمان از جمله پلاسکو، سینااطهر، متروپل و اخیرا نیز بیمارستان گاندی را یادآوری کرد.

تصور کنید اگر در کف، سقف و دیوارهای ساختمان پلاسکو یا نمای بیرونی بیمارستان گاندی (بجای کامپوزیت) ورق های فیبورد کاملا نسوز مورد استفاده قرار می گرفت و شعله های آتش به سد مستحکم ورق ها برخورد می کرد و خنثی می شد، آیا باز هم شاهد چنین فجایعی می بودیم؟

ورق های فیبورد در واقع تازه ترین نوع مصالح ساختمانی مدرن است که اکنون استفاده از آنها در جای جای جهان در حال فراگیر شدن است و گروه صنعتی فیبو نیز با درک خطراتی که مردم سرزمینمان در خانه های خود با آن مواجه هستند از جمله آتش سوزی، رطوبت، نفوذ حشرات و همچنین سنگینی سازه ها هنگام وقوع رخداد زلزله با بهره گیری از ظرفیت کارخانه خود در کشور عمان و همچنین کارخانه در دست راه اندازی این مجموعه در اشتهارد، پیام آور اطمینان، آرامش و ایمنی برای هم میهنان شده است.

ورق های فیبورد علاوه بر خواصی که به آنها اشاره شد، می توانند کاهش قابل توجهی در وزن ساختمان داشته باشند و با قابلیت سرعت نصب، در نهایت زمان بهره برداری نهایی از واحد‌های مسکونی را به طرز قابل توجهی کاهش و به تبع آن، هزینه نهایی ساخت را نیز کاهش دهند.

گروه صنعتی فیبو با اینکه حدود ۶ ماه از آغاز فعالیتش در ایران می گذرد اما در همین مدت با صداقت و اعتماد سازی میان مردم، توانسته است که بیش از ۴۰ نمایندگی فرانچایز پرینتر و لمینت را در نقاط مختلف کشور واگذار کند. فیبو براساس استانداردهای جهانی به سازه های مقاوم و ایمن تر نسبت به مصالح کنونی می اندیشد تا از جان و مال مردم محافظت کند.

یادآوری می کنیم اکنون فرصتی بی نظیر برای هموطنان مهیا شده است تا با اخذ نمایندگی های گروه صنعتی فیبو، ماهانه تا چند صد میلیون تومان درآمدزایی داشته باشند و در این صنعت سبز و به روز ایفای نقش کنند. همکاران ما در واحد بازرگانی و فروش آمادگی دارند تا از طریق شماره تلفنهای 02188645295_9 پاسخگو باشند و مشاوره های لازم را بصورت رایگان ارائه می کنند.

ناگفته نماند، گروه صنعتی فیبو همه مواد اولیه لازم را بصورت مستمر برای نمایندگی های خود مهیا می کند و فارغ از هرگونه دغدغه بازاریابی، همه ورق های پرینت و لمینت شده را هم از نمایندگان خریداری کرده و بابت پرینت هر ورق دستمزد قابل توجهی پرداخت می کند ضمن اینکه آموزش های رایگان نیز در دستور کار این مجموعه صنعتی قرار دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه