واریز و برداشت دای (DAI) و یو اس دی (USDC) با کارمزد کمتر در "نوبیتکس"

کدخبر: ۶۴۳۲۲۳
امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI) و یو اس دی سی (USDC) در شبکه آربیتروم و پالیگان، کارمزد نقل و انتقال این رمزارزها در نوبیتکس راه کاهش داد.
واریز و برداشت دای (DAI) و یو اس دی (USDC) با کارمزد کمتر در "نوبیتکس"

رپرتاژ آگهی: شبکه آربیتروم کارمزد کمتری نسبت به شبکه اتریوم دارد و با افزوده شدن امکان نقل و انتقال دای بر بستر این شبکه در نوبیتکس، کاربران با کارمزد کمتری می‎توانند این استیبل کوین غیرمتمرکز را واریز و برداشت کنند. ارز دای (DAI) یک توکن ERC-20 و اولین استیبل‌ کوین غیرمتمرکز است که ارزش خود را نسبت به دلار آمریکا با قفل کردن سایر دارایی‌های رمزنگاری شده در قراردادهای هوشمند (Smart Contract) ثابت نگه می‌دارد و هم‌ارزش با دلار آمریکاست.

برخلاف سایر استیبل کوین‌ها که توسط یک نهاد مرکزی صادر و کنترل می‌شوند، DAI توکن بومی پروتکل میکر (Maker) است؛ یک اکوسیستم غیرمتمرکز، مستقل و مبتنی بر قراردادهای هوشمند که بر روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود. علاوه بر این، واریز و برداشت USDC نیز در شبکه پالیگان ا زطریق نوبیتکس امکان‌پذیر شده است. پیش از این کاربران می‌توانستند از نسخه بریج‌شده USDC‌ در شبکه پالیگان استفاده کنند.

ارز USDC در سال 2018 توسط دو شرکت Circle و صرافی Coinbase تأسیس شد. ارز یو اس دی سی مدعی است که توکن‌هایش با نسبت 1:1 با دلار آمریکا  پشتیبانی می‌شوند. برخلاف USDT، که شرکت تتر تنها صادرکننده آن است، USDC می‌تواند توسط سایر مؤسسات عضو شبکه CENTER مانند Coinbase ایجاد و بازخرید شود.

خرید و فروش دای (DAI) و یو اس دی کوین (USDC) در دو بازر ریالی و تتری نوبیتکس امکانپذیر است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید