اطلاعات کامل هتل کاتاماران کوالیتی تایمز آنتالیا

کدخبر: ۶۶۷۶۱۳
در میان هتل های آنتالیا، هتل کاتاماران یک هتل فول امکانات است که با اقامت در آن شاهد چشم‌اندازی زیبا از آبی دریای مدیترانه و سبزی کوه‌های بیدالری خواهید بود.
اطلاعات کامل هتل کاتاماران کوالیتی تایمز آنتالیا

رپرتاژ آگهیهتل کاتاماران کوالیتی تایمز آنتالیا یکی از هتل‌ های مدرن این شهر است که در سال ۲۰۰۴ در منطقه‌ای به‌نام بلدیبی (کمر) بنا شد. این اقامتگاه به‌دلیل ارائه خدمات رفاهی و امکانات بی‌نظیری که برای مسافران خود فراهم کرده است، بسیار مورد توجه قرار دارد. از میان امتیازاتی که سبب افزایش محبوبیت این هتل شده است می‌توان به موقعیت مکانی و همچنین داشتن ساحل شنی اختصاصی اشاره کرد. اگر در ارتباط با سایر امکانات هتل کاتاماران اطلاعات چندانی ندارید، با ما همراه باشید تا در این مقاله به‌معرفی دقیق آن بپردازیم.

آشنایی با هتل کاتاماران کوالیتی تایمز

در میان هتل های آنتالیا، هتل کاتاماران یک هتل فول امکانات است که با اقامت در آن شاهد چشم‌اندازی زیبا از آبی دریای مدیترانه و سبزی کوه‌های بیدالری خواهید بود. این هتل در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد، پس ازطریق رزرو آن به بیشتر مناطق دیدنی این شهر دسترسی خواهید داشت.

هتل کاتاماران کوالیتی تایمز آنتالیا دارای ۲۲۳ اتاق و سوئیت متنوع است که انتخاب هریک باتوجه‌به سلیقه و نیاز گردشگران صورت می‌گیرد. پرسنل این اقامتگاه کلیه اتاق‌ها را با مدرن‌ترین وسایل و تجهیزات تزئین کرده‌اند تا مقدمات یک سفر خاطره‌انگیز و دلچسب را برای‌تان رقم بزنند.

امکانات هتل کاتاماران کوالیتی تایمز

هدف همه افراد از سفر گشت‌وگذار در گوشه و کنار شهر مقصد و لذت‌بردن از زیبایی‌های آن است. اولین قدم برای رسیدن به این هدف انتخاب یک اقامتگاه دنج و با موقعیت مکانی مطلوب است. خوشبختانه یکی از اصلی‌ترین امتیازات این هتل، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری آنتالیا است که تا حد قابل توجهی چالش‌های مسافران را برطرف ساخته است. از دیگر امتیازات هتل کاتاماران کوالیتی تایمز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرسنل مهمان‌نواز

یکی از موارد دیگری که برای همه گردشگران در اولویت قرار دارد دارابودن پرسنلی مجرب، کاربلد و با اخلاق است. خدمه‌های هتل کاتاماران به‌صورت ۲۴ساعته آماده خدمت‌رسانی به مهمانان خود هستند و درصورت بروز کوچک‌ترین مشکل، تمام تلاش‌شان را برای رفع آن به‌کار می‌گیرند.

باشگاه ورزشی

یکی از خدماتی که این هتل در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، باشگاه ورزشی با کلیه تجهیزات است؛ پس با رزرو آن در طول سفر نگران عدم‌دسترسی به سالن بدن‌سازی نخواهید بود. اگر شما هم جزو کسانی هستید که حتی در سفر از توجه به تناسب‌اندام خود غافل نمی‌شوید می‌توانید با پیمودن یک مسیر کوتاه به سالن ورزشی هتل بروید و از خدمات رایگان آن بهره‌مند شوید.

استخر

به‌دلیل نزدیکی دریا و ساحل مدیترانه به هتل کاتاماران کوالیتی تایمز آنتالیا امکان استفاده از انواع تفریحات آبی، استخرهای روباز و سرپوشیده در آن وجود دارد. علاوه‌بر این، در محوطه اطراف استخر امکاناتی مانند ماساژ، اسپا، حمام ترکی، جکوزی و سونا برای مهمانان تدارک دیده شده است.

رستوران

یکی از اصلی‌ترین امکانات هر هتل، داشتن رستوران‌هایی با غذاهای خوشمزه است تا درصورت نیاز مهمانان به آن‌ها مراجعه کنند و از طعم غذاهای باکیفیت و نوشیدنی‌های مرغوب لذت ببرند. خوشبختانه هتل کاتاماران کوالیتی تایمز از نظر دارابودن امکانات غذا و نوشیدنی در رده‌ی بالایی قرار دارد و با منویی از غذاهای بی‌نظیر از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. رستوران پاشا معروف‌ترین رستوران هتل است که طعم به‌یادماندنی غذاهای اصیل ترکی را در کنار منظره‌ای چشم‌نواز در آن تجربه می‌کنید.

امکانات تفریحی

همه افراد تمایل دارند که در سفر، زمان را غنیمت بشمارند و تک‌تک لحظه‌های خود را به تفریح و خوشگذرانی سپری کنند. درصورت رزرو هتل کاتاماران کوالیتی تایمز، بعد از یک گشت‌وگذار جانانه در شهر و بازگشت به هتل، پرسنل آن با برگزاری انواع تفریحات و سرگرمی‌های شبانه از شما استقبال می‌کنند.

شما می‌توانید تا پاسی از شب از کلوپ شبانه و اجرای موسیقی زنده هتل استفاده کنید و ساعات خوشی را برای خود و همراهان‌تان رقم بزنید. جالب است بدانید که در قسمت‌های مختلفی از این هتل جهت رفاه حال والدین، امکانات تفریحی مخصوص کودکان نیز فراهم شده است که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • زمین بازی

  • پارک آبی

  • اتاق نگه‌داری کودک

پارکینگ رایگان

علی‌رغم این‌که امروزه اکثر افراد ازطریق رزرو بلیط هواپیما آنتالیا به این شهر سفر می‌کنند؛ اما هنوز هم برخی سفر با خودروی شخصی را به هواپیما ترجیح می‌دهند. هتل کاتاماران کوالیتی تایمز آنتالیا برای آن دسته از مهمانانی که ازطریق راه زمینی مسافرت کرده‌اند، یک پارکینگ رایگان تدارک دیده است تا در طول سفر اتومبیل خود رادر یک جای امن و مطمئن نگه‌داری کنند.

میز پذیرش ۲۴ساعته

با رزرو هتل آنتالیا دیگر نگران زمان نباشید؛ چراکه باوجود میز پذیرش ۲۴ساعته در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به این هتل مراجعه کنید و از خدماتی که به مهمانان خود ارائه می‌دهد، بهره‌مند شوید. برخی از خدماتی که به‌صورت ۲۴ساعته در این هتل قابل ارائه است عبارت‌اند از:

  • درخواست نظافت اتاق

  • درخواست وسایل بهداشتی

  • درخواست مواد غذایی

رزرو هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران کوالیتی تایمز یکی از هتل های لوکس و با امکانات آنتالیا است که با دارابودن یک فضای گرم و صمیمی، همیشه مورد انتخاب گردشگران قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین عوامل محبوبیت این هتل می‌توان به امکانات و خدمات رفاهی مناسب و موقعیت مرکزی آن اشاره کرد. اگر قصد سفر به ترکیه و آنتالیا را دارید، این هتل که در یکی از بهترین لوکیشن‌های شهر واقع شده است پیشنهاد ما به شما است.

درصورت تمایل به رزرو هتل، پرواز و یا خرید بیمه مسافرتی می‌توانید ازطریق «فلای تودی»، بهترین و معتبرترین وب‌سایت‌‌های گردشگری، اقدام کنید تا علاوه‌بر دریافت آنی واچر، از سایر خدمات بی‌نظیر این مجموعه که جهت رفاه حال مشتریان ارائه شده است بهره‌‌مند شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید