مقایسه ی کامل سینک پیانویی 5 کلید و سینک پیانویی 7 کلید

کدخبر: ۶۷۱۷۹۵
تفاوت سینک پیانویی 5 کلید و سینک 7 کلید در چیست؟ معرفی کامل سینک های آبشاری
مقایسه ی کامل سینک پیانویی 5 کلید و سینک پیانویی 7 کلید

رپرتاژ آگهی: سینک پیانویی از جدیدترین سینک های ظرفشویی است. اخیراً با آمدن این سینک ظرفشویی هوشمند به بازار، سر و صدایی به پاشده و سوال که اذهان را به خود درگیر کرده این است که آیا این سینک پیانویی فقط ارزش تزئینی دارد؟ آیا آن ها بی کیفیت و موقتی هستند؟

نکته ای که شما باید بدانید این است که سینک پیانویی به مرور زمان در حال تکمیل شدن است و خدمات پس از فروش یا گارانتی آن رفته رفته در حال وارد شدن به کشور می باشد. کیفیت خود این سینک ها هم چه سینک پیانویی 5 کلید باشد چه سینک پیانویی 7 کلید، بستگی به برند و درجه بندی آن دارد. بنابراین خرید سینک پیانویی با چشم باز و آگاهانه نه تنها بد و ریسک نیست، بلکه می تواند به نفع شما باشد. در ادامه این مقایسه ها را موشکافانه بررسی می کنیم، با ما باشید.

مقایسه جنس سینک پیانویی 5 کلید و سینک پیانویی 7 کلید

جنس و کیفیت سینک پیانویی به درجه بندی و برند آن بر می گردد. مثلا سینک آبشاری 5 کلید هوادیو با سینک آبشاری 7 کلید  هوادیو تفاوت چندانی ندارد. چرا که هردوی این ها از برند هوادیو هستند و در رتبه ی درجه یک نشسته اند. هر دو از استیل 304 لانه زنبوری تولید می شوند و مقاوم به خش، پوسیدگی، زنگ زدگی اند. در نتیجه اگر خواهان کیفیت هستید، سینک پیانویی هوادیو را از سایت دکورا 2020 تهیه کنید تا دلواپسی های عدم کیفیتِ بعد استفاده از سینک آبشاری را نداشته باشید.

قیمت سینک پیانویی 5 کلید و سینک 7 کلید آبشاری

در خرید سینک آبشاری 5 کلید و خرید سینک آبشاری 7 کلید، اولین چیزی که در ذهن شما جولان می دهد و انتخاب شما را تحت تاثیر قرار می دهد، بحث قیمت ها است. بالاتر گفتیم که درجه بندی سینک آبشاری خیلی مهم است و این درجه بندی کیفی با قیمت سینک پیانویی رابطه ی مستقیم دارد. سینک آبشاری رنگ و وارنگ با شکل های زیبا در بازار به چشم شما می خورد اما بعد از استفاده، کدام یکی از این فروشگاه ها جوابگوی شما خواهند بود؟ این سینک ها وارداتی هستند و فروشگاه های معدودی می توانند قطعات سینک آبشاری را پس از خراب شدن یا تعمیرات، برای شما تامین کنند.

قیمت سینک های درجه 2 و 3 که بدون هیچ ضمانتی به فروش می رسند، شاید ارزان تر از سینک پیانویی درجه یک باشد و شما خوشحال از اینکه یک سینک پیانویی ارزان خریده اید، آن را به خانه ی خود می برید. اما غافل از اینکه در مدت زمان کم یا زیاد، عدم کیفیت خودش را بروز می دهد و رفته رفته به تعمیرات نیاز پیدا می کند. بنابراین ما نمی گوییم به سراغ خرید سینک پیانویی گران بروید، اما حتما سینک پیانویی درجه یک را بشناسید و یک فروشگاه معتبر قیمت مناسب را برای خرید سینک پیانویی انتخاب کنید. سایت دکورا 2020 سینک پانویی 5 کلید و سینک پیانویی 7 کلید ها را با اختلاف ، بسیار ارزان تر از رقبای خود عرضه می کند و از سراسر ایران متقاضیان بسیاری برای خرید سینک پیانویی دارد.

Capture

چرا سینک پیانویی 5 کلید ارزان تر از سینک پیانویی 7 کلید است؟

تعداد کلید های سینک ابشاری یکی از دلایل پایین تر بودن قیمت سینک پیانویی 7 کلید است. منتها قابلیت تغییر جهت شیرآبشاری در سینک آبشاری 7 کلید هم در قیمت آن اثر دارد. درواقع با خرید سینک پیانویی 5 کلید، همه ی امکانات موجود اند اما شیرآبشاری کاملاً ثابت است و نمی توانید آن را جابه جا کنید. در سینک 7 کلید آبشاری این شیرآبشاری قابل جابه جایی است.

Picture9

سینک پیانویی 5 کلید چه امکاناتی دارد؟ 

شیرتصفیه آب، شیرظرفشویی شاوری، شیرآبشاری، جامایع، لیوان شور، از جمله امکانات اصلی سینک پیانویی هستند. شیرآبشاری که برجسته ترین و جذاب ترین بخش سینک آبشاری است و اغلب برای همین آپشن به سراغ خرید سینک پیانویی آبشاری می روند. شیرظرفشویی سینک پیانویی 5 کلید قابل جا به جا شدن است و در کنار آن یک شیر تصفیه آب نصب می شود که ناخالصی های آب شرب را تصفیه می کند. شیرلیوان شوی هم، برای شستشوی سریع لیوان به کار می رود و چون تجمع لیوان های کثیف در ظرفشویی خانه ها یک معضل بزرگ است، این شیر خیلی کمک کننده است. هرکسی می تواند لیوان خود را بلافاصله بعد از استفاده؛ بدون کثیف شدن دست ها،  بشوید. همه ی این امکانات در کنار هم باعث محبوبیت سینک پیانویی آبشاری شده است. می توانید تصاویر و قیمت سینک پیانویی را به همراه همه ی امکاناتش در سایت دکورا 2020 ببینید.

امکانات سینک آبشاری 7 کلید چیست؟

هم سینک آبشاری 7 کلید و هم سینک 5 کلید پیانویی از جنس استیل 304 هستند. روی استیل لگن سینک هم با طرح لانه زنبوری نقوش خورده است که سبب جلوگیری از خش پذیری سینک آبشاری می شود. اما امکانات و تجهیزات سینک 7 کلید پیانویی مانند سینک پنج کلید آبشاری است. دو عدد شیر آبشاری دارد که قابلیت تغییر جهت دارند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید