آخرین روز اعتبار طرح کالابرگ فجرانه مشخص شد/ منتظر ادامه طرح باشید؟

کدخبر: ۶۴۴۹۸۷
اقتصادنیوز: روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه، آخرین روز اعتبار طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک است، اما دولت هنوز در خصوص ادامه روند آن تصمیم خود را اعلام نکرده است.
آخرین روز اعتبار طرح کالابرگ فجرانه مشخص شد/ منتظر ادامه طرح باشید؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، رضا یحیوی، مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با آخرین مهلت استفاده از کالابرگ فجرانه مرحله سوم گفته، مشمولان کالابرگ فجرانه تا «۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳» می‌توانند برای خرید به فروشگاه‌های متصل به کالابرگ مراجعه کنند و خرید خود را انجام دهند.

او در رابطه اینکه آیا در مورد ادامه این طرح تصمیم گیری شده است یا نه؟ گفت : «تصمیم گیری در مورد ادامه طرح کالابرگ فجرانه در دولت انجام می‌شود.»

مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امیدواریم همین مدل ادامه یابد. ضمنا وزارت رفاه چندین مدل حمایتی را طراحی و تا ۲۱ اردیبهشت ماه به دولت ارائه می‌کند.

یحیوی همچنین در رابطه با روش‌های احتمالی این طرح در آینده گفته، روش‌های پیشنهادی، ادامه طرح کالابرگ فعلی یا بازگشت به مدل قبلی کالابرگ بوده یا مدل جدید حمایتی است که در دولت مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

مشروح این گزارش را در اکوایران با تیتر «21 اردیبهشت؛ آخرین مهلت استفاده از کالابرگ فجرانه/ طرح جدید کالابرگ در راه است؟» بخوانید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید