حمله حزب‌الله لبنان به نقاطی از فلسطین اشغالی

کدخبر: ۶۴۵۲۶۳
اقتصادنیوز:‌ منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان با استفاده از چند موشک و پهپاد به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
حمله حزب‌الله لبنان به نقاطی از فلسطین اشغالی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شبکه المیادین در این باره اعلام کرد که چند پهپاد تهاجمی از خاک لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

بر پایه این گزارش، سامانه‌های پدافندی در شمال فلسطین اشغالی فعال شده و چند موشک به سمت اهدافی در آسمتان منطقه شلیک کردند.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: افسران و نظامیان دشمن را در حالی که در محوطه پادگان «یفتاح» بودند با پهپاد هدف قرار دادیم و درپی آن شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد: ما به وسیله پهپاد یک سکوی گنبد آهنین را در جنوب پادگان «راموت نفتالی» هدف قرار دادیم و این حمله منجر به آسیب وارد شدن به این سامانه پدافند هوایی شد.

مقاومت لبنان در بیانیه دیگری اضافه کرد: تجهیزات جاسوسی پایگاه «السماقه» در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادیم و مستقیماً به آن ضربه زدیم.

حزب‌الله در ادامه اعلام کرد: مجاهدان ما پس از رصد نظامیان دشمن در پایگاه «الراهب»، آنها را با سلاح‌های موشکی هدایت‌شونده هدف قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که حزب‌الله لبنان عملیات ترکیبی را با پرتاب چند پهپاد و موشک در منطقه «اصبع الجلیل» شمال اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

رسانه‌های مذکور از شنیده شدن صدای چند انفجار در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع همچنین از اصابت چند پهپاد به یک هدف نظامی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید