رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران خبر داد

قیمت گوسفند زنده امروز بین ۱۱ تا ۱۲ هزار تومان

کدخبر: ۱۰۵۰۷۳
رییس اتحادیه توزیع کنندگان گوشت گوسفندی تهران گفت: حجم تقاضا برای قربانی روز عید قربان به طور نسبی با سال گذشته یکسان است.
قیمت گوسفند زنده امروز بین ۱۱ تا ۱۲ هزار تومان

تسنیم نوشت:


علی‌رضا ملکی اظهار کرد: با توجه به عقیده برخی افراد مبنی بر این که قبل از طلوع آفتاب قربانی خود را ذبح کنند فعالیت کشتار دام قربانی از ساعات اولیه روز آغاز شده و تا ظهر ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: در جلسه شب گذشته مقرر شد هر کیلو دام با توجه به کیفیت و نژاد 11 هزار تا 12 هزار تومان عرضه شود که این محدوده قیمت در کشتارگاه‌های رسمی رعایت می‌شود.
این فعال صنفی بیان کرد: در سال جاری با توجه به میزان مصرف سال گذشته در مرحله آماده سازی برای استان تهران 50 تا 60 هزار راس دام در نظر گرفته شده که آمار دامداری‌ها نشان از عدم کمبود در عید قربان و بازار مصرف روزانه آینده خبر می‌دهد.
وی تاکید کرد: در مراکز اعلامی ذبح اسلامی رعایت شده که در کنار آن دام و گوشت قبل و بعد از ذبح توسط دامپزشکان سازمان دامپزشکی مورد بازدید و تایید قرار می‌گیرد.
رییس اتحادیه توزیع کنندگان گوشت گوسفندی تهران در پایان گفت: هفته آینده در جلسه تنظیم بازار آمار تعداد دام‌های مصرفی، معدوم شده و بیمار در عید روز قربان به طور رسمی اعلام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید