پرطرفدارترین محصولات آلمانی در بازارهای ایران / از ابتدای امسال تاکنون چقدر از آلمان واردات داشتیم؟

کدخبر: ۱۴۹۷۹۲
محصولات از آهن یا فولاد، گندم، انواعی از ماشین آلات، جو، مولد گازی، دارو و همچنین آنتی سرم‌ها، مشتقات خونی و محصولات مصونیت‌بخش اقلام عمده وارداتی ایران از آلمان در ماه‌های آغازین سال جاری هستند.
پرطرفدارترین محصولات آلمانی در بازارهای ایران / از ابتدای امسال تاکنون چقدر از آلمان واردات داشتیم؟

به گزارش اقتصادنیوز، ایران از ابتدای سال جاری تا 19 مردادماه معادل 831 میلیون و 471 هزار دلار کالا از آلمان وارد کرده است. تنها در روز 19 مردادماه نیز واردات ایران از آلمان به مبلغی معادل 19 میلیون و 352 هزار دلار می‌رسد.

اقلام عمده وارداتی ایران از آلمان در سه ماهه آغازین سال جاری نیز عبارتند از: «محصولات از آهن یا فولاد غیرممزوج تخت و گرم نوردشده به شکل غیرطومار»، «انواعی از گندم به صورت دانه به‌جز گندم دامی»، «ماشین آلات و دستگاه‌ها برای مایع کردن هوا یا سایر گازها»، «جو به استثنای بذر»، «ماشین آلات و دستگاه‌ها برای آماده کردن یا تغییر شکل دادن توتون و تنباکو»، «ماشین‌های بافندگی تاروپودباف برای پارچه‌بافی»، «مولد گازی تولید همزمان برق و گرما دارای موتور پیستونی جرقه‌ای - احتراقی»، «آنتی سرم‌ها دیگر مشتقات خونی و محصولات مصونیت‌بخش حتی اگر تغییر یافته یا از طریق فرآیندهای بیوتکنولوژیک به دست آمده باشند»، «مکمل‌های دارویی برای خرده‌فروشی که تولید داخلی مشابه ندارند» و «داروهایی که تولید داخلی ندارند».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید