رئیس دفتر رهبری به اتاق ایران رفت/اتاقی‌ها خواستار ملاقات با مقام معظم رهبری شدند

کدخبر: ۱۵۰۱۴۳
نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران در نشست پیشکسوتان اتاق ایران با رئیس دفتر رهبری، با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی خواستار ملاقات اعضای اتاق ایران با مقام معظم رهبری شد.
رئیس دفتر رهبری به اتاق ایران رفت/اتاقی‌ها خواستار ملاقات با مقام معظم رهبری شدند

به گزارش اقتصادنیوز، نشست چهارمین دوره شورای عالی پیشکسوتان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، در اتاق ایران امروز(چهارشنبه) برگزار شد.

در مورد این نشست، پایگاه خبری اتاق بازرگانی ایران گزارش داده « این چهارمین دوره شورای عالی پیشکسوتان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران است که با حضور محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری تشکیل شده است. علاءالدین میرمحمد صادقی رئیس شورای پیشکسوتان است و افرادی همچون علی نقی خاموشی و عزیز الله علاءالدینی در این جلسه حضور دارند.»

در همین حال حمید حسینی، عضو اتاق بازرگانی و یکی از حاضران در این نشست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «جلسه پیشکسوتان و نخبگان اتاق با ریاست دفتر مقام معظم رهبری، هم‌اکنون در اتاق ایران. در این جلسه آقای میرمحمدصادقی با اشاره به مشکلاتی نظیر تامین مالی، مالیات بر ارزش‌افزوده، بوروکراسی، آینده نرخ ارز و صادرات، خواستار ملاقات اعضا با مقام معظم رهبری شد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید