ماه عسل شاپور محمدی در بورس تمام شد؟

ثبت هفته‌ای منفی برای بورس تهران

کدخبر: ۱۵۰۱۷۴
پس از چند هفته مثبت که با آغاز دوران مدیریت شاپور محمدی در بورس تهران همزمان شده بود، طی معاملات این هفته، شاخص کل از ارتفاع 78 هزار و 190 واحد به 77هزار و 879 واحد رسید و 311 واحد معادل 0.4 درصد افت پیدا کرد.

به گزارش اقتصادنیوز، شاخص کل بورس در هفته‌‌ای که گذشت 311 واحد کاهش یافت. این شاخص که در ابتدای معاملات هفته جاری در ارتفاع 78 هزار و 190 واحدی قرار داشت طی انجام معاملات این هفته به کانال 77 هزار واحدی عقب‌نشینی کرد. در آخرین روز معاملاتی نیز، به ارتفاع 77 هزار و 879 واحد رسید.

طی معاملات روز شنبه، شاخص کل بیشتر تحت تاثیر گروه خودرو قرار گرفت و رشد کم‌عمقی را تجربه کرد و اما این رشد با توجه به فضای نوسان‌گیری حاکم بر این گروه ادامه‌دار نشد. در معاملات دومین روز هفته نیز، شاخص به مسیر مثبت خود ادامه داد، اما در نیمه، رشد بازار متوقف شد و روند منفی به خود گرفت. در پایان شاخص 13 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 78 هزار و 205 واحدی قرار گرفت.

در معاملات روز دوشنبه، روند منفی شاخص شدت گرفت و افت بسیار، به میزان 376 واحد را رقم زد. بسیاری از کارشناسان معتقدند سهم‌هایی که در هفته‌های گذشته به رشد شاخص دامن زدند، بر افت شاخص تاثیر گذاشته‌اند. البته در معاملات روز سه‌شنبه نیز، شاخص مسیر منفی خود را در پیش گرفت اما گویا با انجام چند معامله شاخص مثبت شد و در انتهای معاملات این روز، 26 واحد افزایش یافت. در نهایت در آخرین روز معاملاتی هفته جاری؛ شاخص کل بورس 23 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 77 هزار و 879 واحدی قرار گرفت.

در مجموع طی معاملات هفته جاری شاخص کل از ارتفاع 78 هزار و 190 واحد به 77هزار و 879 واحد رسید و 311 واحد معادل 0.4 درصد افت پیدا کرد.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید